ثبت شش موقوفه جدید در نجف آباد
ثبت شش موقوفه جدید در نجف آباد
تابناک: رییس اوقاف شهرستان نجف آباد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، 47سند به نام اوقاف نجف آباد صادر شده و دویست پرونده نیز در مراجع قضایی در دست بررسی قرار گرفته است.

ثبت شش موقوفه جدید در نجف آباد

تابناک: رییس اوقاف شهرستان نجف آباد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۴۷سند به نام اوقاف نجف آباد صادر شده و دویست پرونده نیز در مراجع قضایی در دست بررسی قرار گرفته است.

حجت الاسلام رضا صادقی با اشاره به ثبت شش وقف جدید در شهرستان طی سال جاری اضافه داشت: وقف یک زمین هزار متر مربعی توسط آقای نجفیان برای احداث سالن های چند منظوره و مجموعه هایی مانند حسینیه، مسجد و خانه عالم از جمله این موقوفات است که ارزش فعلی آن حدود یک میلیارد تومان برآورد می شود.

صادقی همچنین به وقف منزل مسکونی ۱۰۰ متری توسط محمد کاظم یوسفی با نیت کارهای قرآنی در شهر نجف آباد اشاره کرد و گفت: انم عزیزیان در شهر علویجه نیز منزل ۱۱۰ متری خود را برای راه اندازی خانه عالم برای مسجد جامع شهر علویجه وقف کرده است.
وی وقف یک نانوایی در شهر علویجه را از دیگر موقوفات ثبتی در سال جاری در نجف آباد اعلام کرد و افزود: در این وقف که توسط آقای علی شفیعی ثبت شد، مقرر شده است که شب های جمعه کل در آمد طول هفته این نانوایی در قالب نان بین فقرا تقسیم شود.
حجت الاسلام صادقی به وقف دو باب مغازه توسط حاج آقا سید حسین موسوی در خیابان شریعتی نجف آباد برای مسجد الرضای شهر نجف آباد نیز اشاره کر و ادامه داد: همچنین پدر و مادر شهید عباسی منزل مسکونی ۷۰۰ متری خود در شهر گلدشت را به ارزش تقریبی دو میلیارد و هفتصد میلیون تومان برای امور خیریه، راه اندازی حسینیه و مراکز فرهنگی و قرآنی وقف کردند، ضمن اینکه مازاد درآمد این مجموعه را برای فقرا در نظر گرفته‌اند.

وقف برای نیازمندان

وقف

ثبت شش موقوفه جدید در نجف آباد