ثبت ۹۱۴مراجعه به اورژانس اجتماعی نجف‌آباد
ثبت ۹۱۴مراجعه به اورژانس اجتماعی نجف‌آباد
رییس اداره بهزیستی شهرستان نجف‌آباد گفت: طی یک‌سال اخیر، بیش از 914مورد به اورژانس اجتماعی شهرستان با شماره تلفن 123 ارجاع داده شده که مجموع آن‌ها را می‌توان به سه بخش مراجعه مستقیم به ساختمان اداری یا خودروی اورژانس، تماس‌های تلفنی مردمی و ارجاع موضوع از طرف کلانتری‌ها تقسیم‌بندی کرد.

ثبت ۹۱۴مراجعه به اورژانس اجتماعی نجف‌آباد

رییس اداره بهزیستی شهرستان نجف‌آباد گفت: طی یک‌سال اخیر، بیش از ۹۱۴مورد به اورژانس اجتماعی شهرستان با شماره تلفن ۱۲۳ ارجاع داده شده که مجموع آن‌ها را می‌توان به سه بخش مراجعه مستقیم به ساختمان اداری یا خودروی اورژانس، تماس‌های تلفنی مردمی و ارجاع موضوع از طرف کلانتری‌ها تقسیم‌بندی کرد.

علیرضا قناعتکار، شاه‌کلید مقابله با آسیب‌های اجتماعی را داشتن آگاهی و توانایی برخورد و مدیریت مسائل مختلف دانست و افزود: در راستای افزایش سطح آگاهی اقشار مختلف مردم در این بخش، آماده برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف در موضوعاتی مانند مهارت‌های زندگی و تربیت فرزند به میزبانی مساجد و هیات‌های مذهبی هستیم.

قناعتکار، از چندین برابر شدن مستمری مددجویان تحت پوشش طی سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: یکی از طرح‌های در دست اجرای شهرستان، تشکیل گروه‌های خودیاری کوچک از بین افراد واجد شرایط است که یکی از آن‌ها با ۱۵ عضو در روستاهای نهضت‌آباد و حاجی‌آباد تشکیل شده و اعضاء به کمک آوردۀ خود، ۱۵میلیون تومان مشوق سرمایه‌ای بهزیستی و تسهیلات ۵۰میلیون تومانی صندوق کارآفرینی امید، اقدام به راه‌اندازی کسب و کارهای خانگی و مشاغل کوچک کرده‌اند.

وی تسهیلات ارائه شده را بدون ضامن و با سود ۴درصد دانست و بیان داشت: مجموع مبلغ اختصاص یافته به گروه، بسته به کسب و کار اعضا، بین آن‌ها تقسیم شده است و در حال حاضر شاهد شروع و توسعه کارهایی مانند قالی‌بافی، پرورش زنبورعسل، خیاطی و عرضه محصولات خانگی در بین دریافت کنندگان تسهیلات بوده‌ایم.

علیرضا قناعتکار رییس بهزیستی نجف آباد

علیرضا قناعتکار رییس بهزیستی نجف آباد

ثبت ۹۱۴مراجعه به اورژانس اجتماعی نجف‌آباد