جشنواره مدها متان ۱۸ مهرماه در شهرستان نجف آباد برگزار می شود
جشنواره مدها متان ۱۸ مهرماه در شهرستان نجف آباد برگزار می شود

مرحله شهرستانی جشنواره قرآنی مدها متان کانون های فرهنگی هنری مساجد ۱۸ مهرماه در شهرستان نجف آباد برگزار می شود. فرامرز رادمنش، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نجف آباد با اشاره به برگزاری مرحله شهرستانی جشنواره مدهامتان به خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: با معرفی نفرات برتر کانون های فرهنگی هنری مساجد، مرحله شهرستانی […]

مرحله شهرستانی جشنواره قرآنی مدها متان کانون های فرهنگی هنری مساجد ۱۸ مهرماه در شهرستان نجف آباد برگزار می شود.

فرامرز رادمنش، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نجف آباد با اشاره به برگزاری مرحله شهرستانی جشنواره مدهامتان به خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: با معرفی نفرات برتر کانون های فرهنگی هنری مساجد، مرحله شهرستانی این جشنواره ۱۸ مهرماه برگزار می شود.

وی افزود: بیش از ۷۰ کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان نجف آباد فعالیت های گسترده فرهنگی و هنری انجام می دهند که در توسعه شاخصه های فرهنگی در شهرستان و جذب به مسجد موثر و ارزشمند است.

رادمنش با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره گفت: جهت دهی و غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نیز استفاده از ابزارهای فرهنگی و هنری برای جذب بیشتر و بهتر آنان به مساجد، در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی جوانان علاقه‌مند به قرآن و فرهنگ غنی اسلام،  حضور پر نشاط‌تر اعضای کانون‌ها در فعالیت‌های قرآنی ملی و بین‌المللی، کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور در قالب ایجاد رقابت سالم، ترغیب و تشویق مدیران کانون‌ها به کشف استعدادهای محلی و منطقه‌ای فعال در امور قرآنی، آشنایی بیشتر مردم و مسئولان با استعدادها و ظرفیت‌های قرآنی موجود در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره در ل کشور بیان کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نجف آباد ادامه داد: این جشنواره در رشته های  قرائت حفظ اذان ترتیل تفسیر مفاهیم قرآن و نهج البلاغه تصحیح قرائت حمد و سوره و اذکار نماز برگزار می شود.