حریق گسترده انبار پنبه در نجف آباد
حریق گسترده انبار پنبه در نجف آباد

احمد هادی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد از اطفا حریق گسترده انبار پنبه در نجف آباد با حضور ۲۱ آتش نشان از چهار ایستگاه عملیاتی آتش نشانی خبر داد.  وی در ادامه افزود: این آتش سوزی که در جاده فولادشهر روبروی هنرستان پارسا اتفاق افتاده بود که ساعت ۱۴:۱۸ روز […]

احمد هادی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف آباد از اطفا حریق گسترده انبار پنبه در نجف آباد با حضور ۲۱ آتش نشان از چهار ایستگاه عملیاتی آتش نشانی خبر داد.

 وی در ادامه افزود: این آتش سوزی که در جاده فولادشهر روبروی هنرستان پارسا اتفاق افتاده بود که ساعت ۱۴:۱۸ روز دوشنبه سی ام شهریورماه به سامانه ۱۲۵ این سازمان اطلاع داده شد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه شماره ۲ و ۱ به محل حریق اعزام شدند که به خاطر وسعت زیاد حریق از ۲ ایستگاه دیگر این سازمان و همچنین آتش نشانی فولادشهر و زرین شهر و جوزدان نیروی کمکی درخواست شد.

مدیرعامل آتش نشانی نجف آباد تصریح کرد: بلافاصله پس از اطلاع مردم به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی، نیروهای عملیاتی در محل حاضر و از پیشروی حریق به کارگاه های اطراف ممانعت بعمل آوردند که پس از ۱۰ ساعت تلاش نیروهای آتش نشان حریق به طور کامل اطفاء گردید.

هادی از حضور ۲۱ آتش نشان در این عملیات خبر داد و گفت: چنانچه حضور به موقع و موثر و هم چنین جسارت آتش نشانان نبود این حریق به سالن اصلی و همچنین به کارگاه های اطراف انبار کشیده شده و در چند دقیقه به یک آتش سوزی وسیع تبدیل می گشت.

 مدیرعامل آتش نشانی نجف آباد در خصوص علت این حادثه گفت: طی بررسی های بعمل آمده مشخص شد که انجام ایزوگام روی سقف در مجاورت انبار پنبه منجر به ایجاد حریق شده بود و خسارت وارد شده حدود چهل و پنج میلیارد ریال برآورد گردید. هادی افزود: در این حادثه ۲ نفر از آتش نشانان این سازمان دچار مصدومیت شده که بلافاصله به بیمارستان اعزام گردیدند و خوشبختانه در حال حاضر حال عمومی آنها رضایت بخش می باشد.

منبع خبر:najafabad.ir