حضور وزنه بردار نوجوان نجف آبادی در تیم ملی
حضور وزنه بردار نوجوان نجف آبادی در تیم ملی

توکلی با اشاره به نوجوانی که از یکی از روستای نجف آباد به اردوی تیم ملی دعوت شده است، ادامه داد: شما باید در یک حمام قدیمی با پنجره هایی شکسته تمرین کنید تا متوجه برخی از کمبودها بشوید. حتی یک میله اسکات در باشگاه این نوجوان وجود ندارد و او با حرکت اسکات کوچکترین […]

توکلی با اشاره به نوجوانی که از یکی از روستای نجف آباد به اردوی تیم ملی دعوت شده است، ادامه داد: شما باید در یک حمام قدیمی با پنجره هایی شکسته تمرین کنید تا متوجه برخی از کمبودها بشوید.

حتی یک میله اسکات در باشگاه این نوجوان وجود ندارد و او با حرکت اسکات کوچکترین آشنایی ندارد. من معتقدم اینها آینده سازان وزنه برداری ایران هستند که با کمترین امکانات شایستگی خود را برای حضور در اردوهای تیم ملی نشان دادند.

همین موضوع وظیفه من را به عنوان سرمربی دوچندان می کند تا هرآنچه که در توان دارم برای کار با این استعدادها بگذارم.

وی درباره دستیارانش در اردوی تیم وزنه برداری نوجوانان گفت: با توجه به حضور پنج وزنه بردار مازندرانی در اردوی نوجوانان یکی از مربیان قطعا از مازندران خواهد بود.

دیگر دستیارانم نیز از میان مربیانی انتخاب خواهند شد که تیم هایشان در مسابقات قهرمانی کشور روی سکو قرار گرفتند. البته جورح زالای مجارستانی هم هست که بعد از پایان تعطیلات کریسمس به جمع ما اضا فه خواهد شد.

سرمربی تیم های وزنه برداری نوجوانان و جوانان در پایان خاطرنشان کرد: ما باید فهرست ۱۲ نفره خود را تا روز ۱۳ دی ماه به کنفدراسیون وزنه برداری آسیا معرفی کنیم. یعنی طی ۲۰ روز آینده ۶-۷ نفر از جمع ما خارج می شوند و در این زمان کوتاه باید تلاش کنیم نفرات شایسته تر را هر چه زودتر شناسایی کنیم.