خطبه عقد یک زوج جوان در بقعه امامزاده ساره مریم جوزدان جاری شد
خطبه عقد یک زوج جوان در بقعه امامزاده ساره مریم جوزدان جاری شد

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف استان اصفهان با اشاره به تجلیل از برگزیدگان مسابقه طرح “آرامش بهاری” در امامزاده زینب(س) و امامزاده عبدالله(ع)، ابراز کرد: همزمان با ولادت حضرت فاطمه مرضیه (س)، خطبه عقد یک زوج جوان در بقعه امامزاده ساره مریم جوزدان جاری شد. حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری  با بیان اینکه […]

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف استان اصفهان با اشاره به تجلیل از برگزیدگان مسابقه طرح “آرامش بهاری” در امامزاده زینب(س) و امامزاده عبدالله(ع)، ابراز کرد: همزمان با ولادت حضرت فاطمه مرضیه (س)، خطبه عقد یک زوج جوان در بقعه امامزاده ساره مریم جوزدان جاری شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری  با بیان اینکه تعداد ۳۹ وقف در ایام نوروز صورت گرفت و از این تعداد، ۱۶ وقف به صورت منفعتی و ۲۳ وقف به صورت انتفاعی بود، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته زن، برنامه های متنوعی در ۲ بقعه در ناحیه یک استان اصفهان، یک بقعه در شهرضا و ۲ بقعه در اردستان برگزار شد.
وی تصریح کرد: به همین مناسبت، پنجشنبه ۲۰ فروردین ماه در بقعه امامزاده ساره مریم جوزدان خطبه عقد یک زوج جوان با حضور مسوولان شهرستان نجف آباد و به صورت بسیار ساده جاری شد که عروس، مسوول فرهنگی بانوان امازاده ساره و داماد خادم افتخاری آن امامزاده و یکی از کارمندان درجه دار سپاه نجف آباد است.
معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف استان اصفهان خاطرنشان کرد: همزمان با گرامیداشت هفته زن و روز مادر، شامگاه پنجشنبه ۲۰ فروردین ماه در امامزاده عبدالله(ع) محله آفاران ، ویژه برنامه ولادت حضرت زهرا (س) برگزار شد و همچنین ‌ در روز جمعه ۲۱ فروردین ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در امامزاده زینب(س) برنامه های وی‍ژه ای برگزار شد که با سخنرانی، مولودی خوانی و شعرخوانی همراه بود.
امیری افزود: در این مراسم از برگزیدگان مسابقه طرح “آرامش بهاری” که در ایام نوروز برگزار شده بود، با اهدای پلاک طلا تجلیل به عمل آمد و به شرکت کنندگان دیگر در این طرح نیز جوایزی اعطاء شد.

منبع خبر:najafabad.ir