دبیرستان منتظری نجف آباد شهیدستان کشور است
دبیرستان منتظری نجف آباد شهیدستان کشور است

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امروز افتخار داریم که دبیرستان شهید منتظری نجف‎آباد با ۲۳۴ شهید دانش‎آموز به عنوان شهیدستان کشور نام‌گذاری شده است. به گزارش مفتاحمحمد حسن قائدی‌ها در مراسم پیش کنگره شهدای دانش‎آموز استان اصفهان در گلستان شهدا اظهار کرد: استان اصفهان علی رغم اینکه یک دهم جمعیت کشور را […]

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: امروز افتخار داریم که دبیرستان شهید منتظری نجف‎آباد با ۲۳۴ شهید دانش‎آموز به عنوان شهیدستان کشور نام‌گذاری شده است.

به گزارش مفتاحمحمد حسن قائدی‌ها در مراسم پیش کنگره شهدای دانش‎آموز استان اصفهان در گلستان شهدا اظهار کرد: استان اصفهان علی رغم اینکه یک دهم جمعیت کشور را در خود جای داده است، افتخار دارد که در آمار شهدا بیش از یک ششم شهدای کشور در استان اصفهان هستند.

وی با اشاره به اینکه از تعداد ۵ هزار معلم شهید در آموزش و پرورش، ۳۳۵ نفر از آنها مربوط به فرهنگیان استان اصفهان هستند، افزود: از حدود ۳۶ هزار دانش‎آموز شهید در کشور، بالغ بر ۵هزار و ۵۰۰نفر از آمار شهدای دانش‎آموز متعلق به استان اصفهان است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان ادامه داد: امروز دانش آموزان به نمایندگی از حدود ۸۵۰ هزار نفر دانش‎آموز استان به یاد ۵ هزار و ۵۰۰ دانش‎آموز شهید در کنار هم جمع آمده‎اند تا با افتخار از شهدای گلگون کفن به خصوص دانش‎آموزان شهید یاد کنند.

وی تصریح کرد: امروز افتخار داریم که در کشور، مدارس استان اصفهان بیشترین شهید را از نظر آمار به جبهه‎ها اعزام و هدایت کرده است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان اضافه کرد: افتخار می‌کنیم که اولین شروع سال تحصیلی در دبیرستان شهید منتظری به صدا درآوردیم.