درخشش جهانی دختر طلایی نجف آباد
درخشش جهانی دختر طلایی نجف آباد

«ناهید پورشبنان» تالوکار ۱۵ ساله  نجف آبادی عضو تیم ملی ایران که به مدال طلای فرم نن دائو دست یافت در خصوص این موفقیت گفت: اولین بار است که تیم ایران را همراهی می کنم و با این حال برای حضور در میدان هیچ استرسی نداشتم و با روحیه بالا کارم را آغاز کردم. وی […]

«ناهید پورشبنان» تالوکار ۱۵ ساله  نجف آبادی عضو تیم ملی ایران که به مدال طلای فرم نن دائو دست یافت در خصوص این موفقیت گفت: اولین بار است که تیم ایران را همراهی می کنم و با این حال برای حضور در میدان هیچ استرسی نداشتم و با روحیه بالا کارم را آغاز کردم.

وی با اشاره به اینکه از کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی جهان شادمان است، تصریح کرد: در رشته تالو که تمرکز حرف اول را می زند، باید آرامش داشت تا بتوان توانای های خود را به اجرا گذاشت. من برای رسیدن به تیم ملی تلاش زیادی کردم و از اینکه به نخستین هدفم رسیدم، احساس خوبی دارم.

پورشبنان با تاکید براینکه برای کسب مدال های رنگارنگ راهی مسابقات جهانی شده است، گفت: هنوز باید در فرم دیگر به اجرای نمایش بپردازم که امیدوارم بازهم پرچم کشور را به اهتزاز درآورم.

تالوکار تیم ایران که اهل نجف آباد اصفهان است در پایان تاکید کرد که هدف اصلی اش در سال های آینده کسب مدال در بازیهای آسیایی است.

«حمیده برخور» نیز که به مدال نقره فرم تاچی چوان دست یافت، اظهار کرد: در بازی های کشورهای اسلامی نیز عضو تیم ملی ایران بودم که به مدال برنز دست یافتم اما در ترکیه عملکرد بهتری داشتم.

وی افزود: کسب مدال در فرم تای چی چوان که در انحصار کشورهای شرق آسیا است، کار بسیار سختی محسوب می شود.

برخور افزود: می خواهم دوران قهرمانی را ادامه دهم تا به افتخارات متعددی دست یابم.

وی عصر روز یکشنبه نیز در فرم تای چی جین به اجرای فرم می پردازد.

همچنین نفیسه پورگنجی که در نخستین روز از رقابت های قهرمانی جهان در ۲ فرم به اجرای نمایش پرداخت و به یک مدال برنز دست یافت، تصریح کرد: در مسابقات صبح عملکرد خوبی داشتم و به مدال برنز رسیدیم و معتقدم در مسابقات عصر جمعه نیز نمایش نسبتا مناسبی داشتم و کمی مورد کم لطفی داوران قرار گرفتم.

وی ادامه داد: حضور در این مسابقات نخستین تجربه ام بود و عصر امروز (شنبه) نیز در فرم گون شو مسابقه خواهم داد و از تجربه روز نخست برای رسیدن به نتیجه مطلوب استفاده می کنم.

دختر تالوکار مشهدی کشورمان حضور در بازیهای آسیایی اینچئون را هدف بعدی خود عنوان کرد.