درخشش دختران بدمینتون باز نجف آباد در استان
درخشش دختران بدمینتون باز نجف آباد در استان

در رقابت های بدمینتون قهرمانی استان جام رمضان علاوه بر مقام اول تیمی دوبل رده نوجوانان که به فاطمه توکلی» و « بهناز محمدی » از نجف آباد رسید، فاطمه فاضل در رده سنی خردسالان نیز مقام سوم بازی های تک نفره را از نجف آباد به دست آوردند. اصفهان- ایرنا- مسابقات بدمینتون جام رمضان […]

در رقابت های بدمینتون قهرمانی استان جام رمضان علاوه بر مقام اول تیمی دوبل رده نوجوانان که به فاطمه توکلی» و « بهناز محمدی » از نجف آباد رسید، فاطمه فاضل در رده سنی خردسالان نیز مقام سوم بازی های تک نفره را از نجف آباد به دست آوردند.

اصفهان- ایرنا- مسابقات بدمینتون جام رمضان ویژه بانوان استان اصفهان با نام « شهیده فاطمه شالباف» برگزار شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا از هیات بدمینتون استان اصفهان، مسابقات بدمینتون جام رمضان ویژه بانوان استان اصفهان با عنوان جام شهیده فاطمه شالباف به صورت یکنفره و دوبل در سالن تخصصی شهید سجادی اصفهان برگزار شد.

این رقابت ها با حضور ۸۵ بدمینتون باز از اصفهان، خمینی شهر، نجف آباد، فلاورجان، دهنو، فولادشهر، آکادمی آریان، ابرار، قائمیه، امین در گروه های سنی مختلف برگزار شد.

در رده سنی خردسالان و در بخش یک نفره « فرزانه محبی » از دهنو، « سارا صانعی » از آکادمی آریان و « فاطمه فاضل » از نجف آباد به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.

در رده نوجوانان یک نفره نیز « افسانه فدایی » از ورزشگاه امین، « فرحناز افیونیان » از ورزشگاه ابرار و « فاطمه فتحیان » از خمینی شهر به ترتیب بر سکوی اول تا سوم ایستادند.

در بازی های دوبل رده نوجوانان نیز « فاطمه توکلی» و « بهناز محمدی » از نجف آباد اول شدند،

« نیلوفر نورسته فر » و « آناهیتا عابدی » از اصفهان و « نسیم سجادیان» و «مرضیه فتاح » از ورزشگاه ابرار نیز به ترتیب مقام های دوم و سوم را به دست آوردند