درمانگاه شبانه روزی هلال احمر در کهریزسنگ نجف آباد افتتاح شد
درمانگاه شبانه روزی هلال احمر در کهریزسنگ نجف آباد افتتاح شد

اصفهان-ایرنا- بخش اول درمانگاه شبانه روزی جمعیت هلال احمر در کهریزسنگ شهرستان نجف آباد استان اصفهان افتتاح شد. به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان؛ محسن مومنی مدیر عامل این جمعیت اظهار کرد: این درمانگاه دارای محل پزشک عمومی و متخصص، تزریقات و بستری مردان و زنان، اتاق عمل سرپایی و […]

اصفهان-ایرنا- بخش اول درمانگاه شبانه روزی جمعیت هلال احمر در کهریزسنگ شهرستان نجف آباد استان اصفهان افتتاح شد.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اصفهان؛ محسن مومنی مدیر عامل این جمعیت اظهار کرد: این درمانگاه دارای محل پزشک عمومی و متخصص، تزریقات و بستری مردان و زنان، اتاق عمل سرپایی و اتاق احیای قلبی ریوی و تجهیزات لازم است.

وی افزود: زمین این درمانگاه با مساحت ۱۷۵ متر مربع توسط خیرین به جمعیت هلال احمر استان اهدا و ساختمان آن با زیر بنای ۵۲۶ متر مربع، با همکاری جمعیت استان و خیرین محلی تکمیل شده است.

مومنی با اشاره به اهدای زمین جنب این درمانگاه با مساحت ۲۰۰ متر مربع توسط یک خیر دیگر، تصریح کرد: در طرح توسعه این درمانگاه راه اندازی فاز دوم نیز مد نظر است.

وی خاطر نشان کرد: این درمانگاه با ۱۰ پزشک عمومی، چهار پزشک متخصص و ۱۶ پرستار، بصورت شبانه روزی به بیماران خدمات ارائه خواهد داد.

سیروس محمودی فرماندار نجف آباد و جمعی از خیرین مشارکت کننده در ساخت این درمانگاه دیگر حاضرین در مراسم افتتاحیه درمانگاه کهریزسنگ را تشکیل می دادند.