دستگیری کلاهبردار اینترنتی در نجف آباد
دستگیری کلاهبردار اینترنتی در نجف آباد
کانال تلگرامی «نجف آباد شهر علم، ایمان و ایثار»: فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از دستگیري یك کلاهبردار و مزاحم اینترنتی در این شهر و کشف کلاهبرداری ۵ میليون تومانی خبر داد.

دستگیری کلاهبردار اینترنتی در نجف آباد

کانال تلگرامی «نجف آباد شهر علم، ایمان و ایثار»فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از دستگیری یک کلاهبردار و مزاحم اینترنتی در این شهر و کشف کلاهبرداری ۵ میلیون تومانی خبر داد.
محمدحسین باباکلانی در تشریح این خبر گفت: به دنبال تنظیم شکایتی در خصوص مزاحمت در بستر شبکه های اجتماعی، کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی تخصصی و پس از بررسی های لازم سرنخ هایی از شناسایی مزاحم سایبری بدست آوردند و در تحقیقات بعدی متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند.

باباکلانی از ادامه تحقیقات فنی روی این پرونده خبر داد و گفت: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد متهم علاوه بر مزاحمت با عضویت در شبکه های اجتماعی خود را فردی مونث معرفی و از طعمه های خود درخواست شارژ، بسته اینترنتی یا وجه نقد می کرده که در یک مورد مبلغ ۵ میلیون تومان از شخصی در یکی از استان های مرکزی کشور کلاهبرداری کرده بود.
.
فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir بخش ارتباطات مردمی آن را ثبت کرده و از آخرین رویدادها از جمله اخبار و حوادث سایبری مطلع شوند.

پلیس فتا

پلیس فتا

دستگیری کلاهبردار اینترنتی در نجف آباد