دشمن، وحدت مراسم عظیم اربعین را هدف گرفته
دشمن، وحدت مراسم عظیم اربعین را هدف گرفته

ایمنا: حسناتی امام جمعه نجف آباد گفت: دشمن به خوبی عظمت و قدرت راهپیمایی عظیم اربعین را درک کرده و به دلیل ناتوانی در متوقف کردن آن، در تلاش است با حربه های مختلف وحدت شرکت کنندگان در این حرکت بی نظیر را خدشه دار کند. حسناتی در خطبه های این هفته نماز جمعه با […]

ایمنا: حسناتی امام جمعه نجف آباد گفت: دشمن به خوبی عظمت و قدرت راهپیمایی عظیم اربعین را درک کرده و به دلیل ناتوانی در متوقف کردن آن، در تلاش است با حربه های مختلف وحدت شرکت کنندگان در این حرکت بی نظیر را خدشه دار کند.

حسناتی در خطبه های این هفته نماز جمعه با بیان اهمیت شرکت عموم اقشار جامعه در این مراسم بیان داشت: مسئولین می توانستند در موضوع ویزای زائرین همکاری بیشتری داشته و حتی المقدور با هزینه کمتر و یا رایگان این خدمت را ارائه کنند زیرا با توجه به مطالبات قابل توجه ایران از کشور عراق، چنین اقدامی امکان پذیر است.
حسناتی شناخت یزیدیان زمان را یکی از مهم ترین وظایف عزاداران واقعی امام حسین دانست و گفت: آمریکا، اسرائیل و وهابیت در توطئه ای پیچیده ضمن به آشوب کشاندن منطقه، تلاش دارند موضوع فلسطین را از کانون توجه دنیای اسلام دور کنند.
اشاره به ۱۴ آبان ماه روز فرهنگ عمومی دیگر مطلبی بود که خطیب نماز جمعه با اشاره به آن گفت: در فرهنگ و مقوله سبک زندگی دچار عقب ماندگی و مشکلات زیادی هستیم که برطرف کردن آن ها نیازمند عزمی ملی، تلاش جهادی مسئولان و میدان دادن بیشتر به فعالیت های خود جوش مردمی خواهد بود.
امام جمعه نجف آباد وضعیت آمریکا را در لبه سقوط به یک پرتگاه توصیف و بیان داشت: سال ها تبعیض و فساد در ارکان مختلف این کشور، خود را در مناظرات و رقابت های انتخاباتی نمایندگان دو حزب سیاسی نشان داده و برخی تنها چاره برون رفت این قدرت استعماری را ایجاد جنگ جهانی سوم می دانند که در این صورت هم باید منتظر نابودی مستکبری دیگر باشیم.
حسناتی در خصوص مسائل داخلی کشور نیز گفت: مجلس با وجود برخی ضعف ها در سه وزیر پیشنهادی، در راستای تعامل با دولت و گرفتن فرصت هر گونه بهانه جویی برای ضعف در خدمت به مردم، رای اعتماد به تغییرات کابینه داد و امیدواریم دولت نیز در فرصت باقیمانده تمامی توان خود را در مسیر رفع مشکلات مردم به کار گیرد.