دومین همایش ملی علوم و مهندسی کامپیوتر در دانشگاه آزاد نجف آباد برگزار شد
دومین همایش ملی علوم و مهندسی کامپیوتر در دانشگاه آزاد نجف آباد برگزار شد

دومین همایش ملی علوم و مهندسی کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد، هفته گذشته با هدف شناسایی و رشد استعدادهای دانشجویان و معرفی ظرفیت‌های اساتید برگزار شد. دکتر رضا ابراهیمی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در این باره گفت : هدف از برگزاری این کنفرانس ارائه آخرین نتایج تحقیقات و پژوهش‌های علمی […]

دومین همایش ملی علوم و مهندسی کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد، هفته گذشته با هدف شناسایی و رشد استعدادهای دانشجویان و معرفی ظرفیت‌های اساتید برگزار شد.

دکتر رضا ابراهیمی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در این باره گفت : هدف از برگزاری این کنفرانس ارائه آخرین نتایج تحقیقات و پژوهش‌های علمی در حوزه مهندسی کامپیوتر و هم‌افزایی دانشجویان و استادان این رشته در کشور است درحوزه علوم ومهندسی کامپیوتربه خاطر سرعت و رشد ودستاوردها ایجاب می کند که همایشها وسمینارها در زمان کوتاه تری برگزار شود.
دکتر رضا ابراهیمی اظهار داشت: انتظار می رود در این همایش و همایش‌های از این دست نیازهایی که جامعه امروز دارد، با توجه به تکنولوژی هایی که در دنیا ابداع شده چه دربحث نرم افزاری وچه سخت افزاری یک ارتباطی برقرار کند و نیازها را از طریق پتانسیل هایی که در مجموعه کشور هست بر آورده کنیم ودر خصوص ساخت وتهیه تجهیزات ازمایشگاهی وتوسعه شبکه ازدانشجویان واساتید و فارغ التحصیلان خود استفاده می کنیم.
وی با آرزوی موفقیت برای دانشجویان و اساتید گفت: دیدگاه دانشگاه این است که درعین اینکه به روزترین سیستم ها را داشته باشد و بهترین خدمات را ارائه کند در ارائه این خدمات از توانائی‌ها و پتانسیل نیروها وفارغ التحصیلان خود استفاده کند تا زمینه‌ای باشد برای رشد وتعالی این نیروها وشرکت‌های دانش بنیان . امید است که این همایش منجر شود به یک هم اندیشی که دانشجویان بتوانند درزمینه‌های جدید بازار کار پیدا کنند. 

منبع:خبرگزاری ایمنا