دیوار اختلاف آموزش و پرورش و شهرداری فرو ریخت
دیوار اختلاف آموزش و پرورش و شهرداری فرو ریخت

دیوار مقابل مجموعه آموزشی خاتم الانبیاء آموزش و پرورش که بیش از دو سال بود نمای محدوده مرکزی شهر نجف آباد را نازیبا کرده بود،بالاخره با تعامل این دو دستگاه برداشته شد و قرار است در محل آن پیاده رو سازی های لازم انجام گیرد. به گزارش خبرنگار نجف آباد نیوز این دیوار که محدوده […]

دیوار مقابل مجموعه آموزشی خاتم الانبیاء آموزش و پرورش که بیش از دو سال بود نمای محدوده مرکزی شهر نجف آباد را نازیبا کرده بود،بالاخره با تعامل این دو دستگاه برداشته شد و قرار است در محل آن پیاده رو سازی های لازم انجام گیرد.

به گزارش خبرنگار نجف آباد نیوز این دیوار که محدوده ای به عرض پنج و طول بیش از سیصد متر را عملا از دسترس مردم خارج کرده بود در طول این مدت مورد اختلاف شدید آموزش و پرورش و شهرداری بود و هر دو طرف برای اصرار بر مواضع خود دلایل مختلفی را ذکر می کردند.

در این میان مدیران قبلی آموزش و پرورش معتقد بودند برای تخریب این دیوار و عقب نشینی از محدوده مذکور باید خسارت قابل توجهی را از شهرداری بگیرند و در مقابل شهرداری نیز چنین کاری را با توجه به معافیت آموزش و پرورش از پرداخت عوارض ساخت و ساز ساختمان های آموزشی و اداری خود را غیر منطقی می دانستند و خواستار عقب نشینی هر چه سریعتر آموزش و پرورش از این نقطه شده بودند.

در این مدت فرماندار نیز بارها در جلسات رسمی و غیر رسمی از مسئولان آموزش و پرورش خواسته بود تا به این کار تن بدهند ولی هر بار مدیران قبلی این مجمعه به دلایل مختلف حاضر به انجام چنین کاری نبودند و این وضعیت سیمای شهری را در یکی از پر تردد ترین نقاط با مشکلات جدی مواجه کرده بود.

امید می رود چنین تعاملاتی در آینده نیز ادامه پیدا کرده تا ضمن کاهش معضلات شهر شاهد نافع شدن بیش از پیش مردم خوب این دیار از خدمات ارائه شده باشیم.