زنان فوتبالیست نجف آباد با حذف بم شگفتی ساز شدند
زنان فوتبالیست نجف آباد با حذف بم شگفتی ساز شدند

تیم فوتبال آینده سازان میهن نجف آباد با حذف تیم بم صدرنشین لیگ برتر بانوان ، شگفتی ساز شدند . در اولین دیدار از دومین دوره مسابقات فوتبال جام حذفی بانوان باشگاههای کشور تیم آینده سازان نجف آباد مقابل مهمان قدرتمندش تیم شهرداری بم با نتیجه ( ۲ بر ۱ ) به پیروزی رسید و […]

تیم فوتبال آینده سازان میهن نجف آباد با حذف تیم بم صدرنشین لیگ برتر بانوان ، شگفتی ساز شدند .
در اولین دیدار از دومین دوره مسابقات فوتبال جام حذفی بانوان باشگاههای کشور تیم آینده سازان نجف آباد مقابل مهمان قدرتمندش تیم شهرداری بم با نتیجه ( ۲ بر ۱ ) به پیروزی رسید و به مرحله بعد راه یافت.
دو تیم بازی را محتاطانه آغاز کردند و تا اواسط نیمه اول ، بازی بیشتر در میانه میدان دنبال شد.
شاگردان شیوا امینی در تیم آینده سازان در اواخر نیمه اول بر شدت حملات خود افزودند و در دقیقه ۴۴ الهام فرهمند اولین گل نماینده اصفهان را به ثمر رساند و نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید.
تیم شهرداری بم که نمی خواست وداعی زودهنگام با جام حذفی داشته باشد نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد و توانست با گل پروین فرهادی بازی را به تساوی بکشاند.
اما این پایان کار نبود و پس از این گل باز هم تیم آینده سازان دست به حمله زد و صفورا جعفری گل دوم آینده سازان را به ثمر رساند.
۱۵ دقیقه آخر بازی توپ و میدان بیشتر در اختیار تیم شهرداری بم بود اما دفاع مستحکم آینده سازان باعث شد تا مهاجمان ملی پوش شهرداری بم نتوانند از موقعیتها استفاده کنند و در نهایت بازی با نتیجه ۲ بر یک به پایان رسید.
بااین نتیجه تیم شهرداری بم صدرنشین لیگ برتر فوتبال بانوان از دوررقابتها حذف شد وتیم آینده سازان نجف آباد هم در مرحله بعد باید با برنده دیدار فیروزآباد فارس و پاس همدان بازی کند.
دیگر دیدارهای فوتبال بانوان جام حذفی باشگاههای کشور روزهای پنج شنبه و جمعه برگزار می شود.