سرچشمه بیشتر فسادهای اقتصادی مربوط به سیستم بیمار بانکی کشور است
سرچشمه بیشتر فسادهای اقتصادی مربوط به سیستم بیمار بانکی کشور است

نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: سرچشمه بیشتر فسادهای اقتصادی را مربوط به سیستم بیمار بانکی کشور است. ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی در جمع تعدادی از مسوولان شهرستان با اعلام این مطلب اظهار کرد: در طول سال‌های پس از […]

نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: سرچشمه بیشتر فسادهای اقتصادی را مربوط به سیستم بیمار بانکی کشور است.

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی در جمع تعدادی از مسوولان شهرستان با اعلام این مطلب اظهار کرد: در طول سال‌های پس از انقلاب که شاهد حاکمیت سلایق سیاسی و اقتصادی مختلف بوده‌ایم نقاط قوت و ضعف زیادی در کارنامه دولت ها به چشم می خورد ولی بایستی با دید منصفانه به عملکرد هر دولت، ضمن تقدیر از تلاش های خوب، برای رفع ایرادات احتمالی نیز نقد منصفانه و عادلانه را انتخاب کنیم.
وی در ادامه سرچشمه بیشتر فسادهای اقتصادی را مربوط به سیستم بیمار بانکی کشور دانست و افزود: علی‌رغم تمامی جوسازی های صورت گرفته در این بخش، خوشبختانه اخیرا شاهد برخوردهای قوی از جانب دستگاه قضایی با متخلفان بوده ایم که امید می رود در آینده نیز شاهد تکرار چنین مواردی باشیم ولی با توجه به بیماری مضمن سیستم بانکی کشور، چند نفر از نمایندگان مشغول تدوین طرحی به منظور اصلاح ساختارهای موجود در این حوزه تاثیر گذار و مهم کشور هستند.
نماینده مردم نجف آباد در مجلس در شرایط سخت و پیچیده کنونی که مقام معظم رهبری بارها از آن به عنوان یک پیچ تاریخی بزرگ یاد کرده اند برخی از روی غفلت و یا اغراض سیاسی تلاش می کنند ضمن بزرگ کردن برخی مشکلات و سیاه نمائی اوضاع کشور، مردم را از ادامه این مسیر پر افتخار ناامید و دشمن را به ادامه توطئه ها امیدوارتر کنند.
اشاره به دستاورد های عظیم کشور در طول بیش از سه دهه عمر با برکت انقلاب دیگر مطلبی بود که عضو هیات رئیسه کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس با تشریح آن گفت: خوشبختانه با صدور تفکر انقلاب اسلامی به کشورهای آزاده منطقه، امروز از نظر بین المللی در شرایط مطلوبی قرار گرفته ایم به طوریکه علاوه بر پیروزی های گسترده اخیر نیروهای مردمی و ارتش عراق در مقابله با داعش، در سوریه نیز بیش از ۸۰ هزار نفر اهل تسنن آموزش دیده با الگو گرفتن از بسیج ایران،عرصه را بر گروه های تکفیری تنگ کرده اند و در کنار آنها نیز تیپ فاطمیون متشکل از افغانی ها و یمنی های مبارز کمک زیادی به تقویت محور مقاومت در منطقه کرده اند.
ابوترابی اظهار داشت: برخی مسوولین به جای تمرکز بر روی مقابله با تهاجم اقتصادی و فرهنگی سنگین دشمن، به دعواهای سیاسی و تسویه حساب های جناحی مشغول شده اند که این موضوع منافع ملی را به خطر خواهد انداخت.

منبع:خبرگزاری ایمنا