شورای اداری مثل همیشه تکرار شد/تجلیل از خانواده شهدای مبارزه با مواد مخدر
شورای اداری مثل همیشه تکرار شد/تجلیل از خانواده شهدای مبارزه با مواد مخدر

دومین جلسه شورای اداری شهرستان نجف آباد در سال جاری، صبح یکشنبه ۶ تیرماه در حالی با نیم ساعت تاخیر در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد که شیوه برگزاری آن با سری های قبلی تفاوت چندانی نداشت و تنها نکته متفاوت آن تجلیل از خانواده هفت شهید مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی شهرستان بود. […]

دومین جلسه شورای اداری شهرستان نجف آباد در سال جاری، صبح یکشنبه ۶ تیرماه در حالی با نیم ساعت تاخیر در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد که شیوه برگزاری آن با سری های قبلی تفاوت چندانی نداشت و تنها نکته متفاوت آن تجلیل از خانواده هفت شهید مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی شهرستان بود.

در پایان این جلسه از خانواده شهیدان محمد نادر خانی، رحیم آفرین، حسین کارشناس، حسین حاج علی عسگری، اصغر کافی موسوی، علی قربانی و علی ابوترابی به عنوان شهدای نیروی انتظامی نجف آباد در مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر،تجلیل شد.

در این نشست که به مناسبت ششم تیر روی جهانی مبارزه با مواد مخدر به همین موضوع اختصاص پیدا کرد بود، اسماعیلیان رئیس بهزیستی و خدا دوست فرمانده انتظامی نجف آباد گزارشی از فعالیت مجموعه های تحت مدیریت خود در این زمینه ارائه کردند و در ادامه نیز حسناتی امام جمعه و محمودی فرماندار شهرستان به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

لازم به ذکر است که بسیاری از مسئولان و نخبگان شهر به روند برگزاری جلسات شورای اداری ایراداتی را وارد کرده اند و معتقد هستند بدون چالشی کردن چنین نشست هایی و طرح مشکلات مهم شهر، نمی توان انتظار رفع برخی معضلات  گریبانگیر مردم را داشت.

روند تکراری چنین جلساتی حتی باعث شده که بسیاری از خبرنگاران تمایل خود برای حضور در نشست های مذکور را از دست داده، برخی مدیران غایب بوده و یا در اواسط جلسه حضور پیدا کرده و تعداد قابل توجهی از حاضرین نیز به خواندن پیام های گوشی تلفن های همراه خود بپردازند.

لازم به ذکر است که در جلسات شورای اداری شهرستان، تمامی مسئولان ادارات دعوت می شوند که همین امر پتانسیل بسیار خوبی را برای طرح و چاره اندیشی در خصوص مشکلات مختلف مردم و برخی اختلافات احتمالی بین دستگاه های دولتی فراهم می کند ولی به اذعان برخی مدیران ارشد شهر و کارشناسان، از این پتانسیل در سالهای اخیر استفاده چندانی صورت نگرفته است.