طلایی شدن دانشجوی دانشگاه آزاد در مسابقات ملی مهارت
طلایی شدن دانشجوی دانشگاه آزاد در مسابقات ملی مهارت

دانشجوی مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد در نخستین حضور خود در شانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت، موفق به کسب مدال طلای رشته تراش CNC شد. به گزارش خبرگزاری ایمنا، سینا زارعان، دانشجوی واحد نجف آباد درباره شرکت در این دوره از مسابقات گفت: با شرکت در کارگاه‌های عملی که در دانشگاه […]

دانشجوی مهندسی تکنولوژی ساخت و تولید دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد در نخستین حضور خود در شانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت، موفق به کسب مدال طلای رشته تراش CNC شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سینا زارعان، دانشجوی واحد نجف آباد درباره شرکت در این دوره از مسابقات گفت: با شرکت در کارگاه‌های عملی که در دانشگاه برگزار می‌شد به این رشته علاقه‌مند شدم و پس از آن به مدت یک سال در سازمان فنی و حرفه‌ای اصفهان تحت آموزش بودم و توانستم در شانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رقابت با ۱۲ نفر از بهترین‌های هر استان در این رشته، با پشت سر گذاشتن رقبای اصلی خود که از استان‌های سمنان و چهارمحال و بختیاری بودند، رتبه نخست این رشته را کسب کنم.
زارعان میزبانی مسابقات در مرکز تربیت مربی کرج را قابل قبول خواند و افزود: میزبانی این دوره از مسابقات خوب بود و افراد شرکت کننده بسیار نزدیک به هم رقابت می‌کردند .