فعالیت بیش از ۸۰ کانون فرهنگی هنری در مساجد نجف آباد
فعالیت بیش از ۸۰ کانون فرهنگی هنری در مساجد نجف آباد

مشاور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری  مساجد استان اصفهان، از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نجف آباد بازدید کرد. حجت الاسلام والمسلمین رمضانعلی معتمدی مشاور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان در سی امین […]

مشاور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری  مساجد استان اصفهان، از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نجف آباد بازدید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رمضانعلی معتمدی مشاور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان اصفهان در سی امین روز خرداد در بازدید از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نجف آباد از تخصیص بودجه حوزه فرهنگ و هنر در پنج محور جاری، عمرانی، فرهنگی، قرآنی و کانون های فرهنگی و هنری مساجد خبر داد و گفت: تقویت طرح های فرهنگی و هنری و به ویژه طرح های بومی شهرستان از اولویت های تخصیص اعتبارات اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان است.

 وی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان از فعالیت ها و برنامه های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نجف آباد تقدیر کرد و گفت: همه با هم باید تلاش کنیم تا برخی از کمبودهای اداره رفع شود.

 در ادامه اقبال صالحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نجف اباد ضمن ارائه گزارش از تغییرات عمرانی صورت گرفته در ساختمان اداره گزارشی از فعالیت های فرهنگی و هنری این اداره ارائه کرد و سایر همکاران نیز به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

 در پایان محمد قانعی فر  کارشناس کانون های فرهنگی و هنری مساجد شهرستان نجف اباد گزارشی از وضعیت فعالیت این کانون ها ارائه کرد و به فعالیت بیش از ۸۰ کانون فرهنگی و هنری فعال در مساجد و برنامه های متنوع آنها در طول اوقات فراغت اشاره کرد.

منبع:شبستان