فعالیت ۱۴ موسسه قرآنی در نجف آباد
فعالیت ۱۴ موسسه قرآنی در نجف آباد

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نجف آباد  جلسه مدیران مسئول موسسات قرآن وعترت شهرستان نجف آباد در دفتر امام جمعه تشکیل گردید . دراین جلسه که به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان و بهارقرآن و با حضور ٢۵ نفر از مدیران مسئول و فعالین موسسات قرآنی تشکیل شد ، رییس اداره […]

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نجف آباد  جلسه مدیران مسئول موسسات قرآن وعترت شهرستان نجف آباد در دفتر امام جمعه تشکیل گردید .

دراین جلسه که به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان و بهارقرآن و با حضور ٢۵ نفر از مدیران مسئول و فعالین موسسات قرآنی تشکیل شد ، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  نجف آباد گزارشی  از فعالیت های متنوع و گوناگون موسسات قرآنی شهرستان ارائه نمود .

اقبال صالحی  با اشاره به ظرفیت های مذهبی و اسلامی نجف آباد گفت : در شهرستان نجف آباد ١۴ موسسه قرآن و عترت فعال داریم که برخی از این موسسات قدرت رقابت استانی و حتی کشوری در فعالیت های قرآنی را دارند .

وی با اشاره به آمارهای شرکت کننده در آزمون های قرآنی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت : نجف آباد در سال ٩۴ رتبه پنجم استان را کسب نمود ه است که نسبت به سالهای قبل ۶ رتبه جلوتر آمده ولی مطلوب ما نیست و امید واریم در سال ٩۵ شهرستان نجف آباد جزء رتبه های اول تا سوم شود .

در ادامه جلسه مدیران مسئول قران و عترت گزارشی از برنامه های قرآنی خود ارئه دادند و به برخی از مشکلات و موانع فعالیت های قرآنی اشاره کردند .

در ادامه جلسه لوح تقدیر و هدیه نفیس قرآنی به مدیران مسئول موسسات اهداء گردید .