فوت نزدیک به ۲۰۰نفر در نجف آباد بر اثر کرونا
فوت نزدیک به ۲۰۰نفر در نجف آباد بر اثر کرونا
رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گفت: از ابتدای شروع ماجرای کرونا از اسفند ماه سال گذشته تا کنون،  بیبش از 11 هزار و هفتصد مورد نمونه گیری در سطح شهرستان انجام شده که از این تعداد بیش از 4هزار و سیصد مورد مثبت بوده و نزدیک به دویست نیز بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند.

فوت نزدیک به ۲۰۰نفر در نجف آباد بر اثر کرونا

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گفت: از ابتدای شروع ماجرای کرونا از اسفند ماه سال گذشته تا کنون،  بیبش از ۱۱ هزار و هفتصد مورد نمونه گیری در سطح شهرستان انجام شده که از این تعداد بیش از ۴هزار و سیصد مورد مثبت بوده و نزدیک به دویست نیز بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند.

علیرضا غیور در نشست خبری کمیه اطلاع رسانی کرونا به میزبانی سالن مرحوم پزشکی آموزش و پرورش نجف آباد با اعلام این مطلب گفت: از جمع کسانی که آزمایش آن ها مثبت بوده، بیش از پنجاه و نیم درصد آقا و ۴۹ و نیم درصد خانم بوده و از لحاظ سنی نیز ۴۸درصد زیر پنجاه سال، ۲۹ درصد بالای ۶۰سال و ۱۷ درصد بین پنجاه تا شصت سال سن داشته و بقیه در دیگر مقاطع سنی قرار داشته اند.

غیور از مرخص شدن بیش از ۹۴درصد مبتلایان در این مدت سخن گفت و با اشاره به فوت چهار و هفت دهم درصد این افراد و ادامه بستری حدود یک درصد آن ها ادامه داد: از لحاظ محل سکونت نیز بیش از ۴۵درصد در شهر نجف آباد ساکن بوده، ۱۶ درصد در یزدانشهر، بیش از ۱۰ درصد در امیرآباد و یازده و نیم درصد هم در ویلاشهر ساکن بوده اند.

سهم حدود ۴ درصدی ساکنان آزادگان و هم چنین گلدشت در بین مبتلایان دیگر مطلبی بود که رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان با بیان آن خاطر نشان کرد: در کنار ۳درصدی که در کهریزسنگ ساکن بوده، حدود ۲ درصد هم در جوزدان و بیش از یک درصد هم در قلعه سفید سکونت داشته اند و دیگر نقاط بخش مرکزی شهرستان هم بین هشت دهم تا یک دهم درصد از این میزان سهم داشته و در دو نقطه هسنیجه و اشن از بخش مهردشت شهرستان نیز هیچ گونه آزمایش مثبتی مشاهده نشده است.

اختصاص تمامی ظرفیت ۱۹۴ تخت بیمارستان شهید محمد منتظری به پذیرش بیماران کرونایی و اختصاص بیمارستان فاطمه زهرا تامین اجتماعی شهرستان به دیگر بیماران، آخرین مطلبی بود که غیور با اشاره به آن اذعان داشت: این برنامه ریزی طبق یازدهمین دستور العمل ابلاغی معاونت درمان استان اصفهان صورت گرفته است.

فوت نزدیک به ۲۰۰نفر در نجف آباد بر اثر کرونا