قبولی همه دانشجویان دانشکده پزشکی دانشگاه نجف آباد در آزمون جامع علوم پایه
قبولی همه دانشجویان دانشکده پزشکی دانشگاه نجف آباد در آزمون جامع علوم پایه

در آزمون جامع علوم پایه پزشکی که همزمان با سراسر کشور در شهریور ۹۳ برگزار شد، دانشجویان رشته دکترای حرفه‌ای پزشکی دانشگاه نجف اباد صد درصد قبولی را در این آزمون بدست آوردند. کترحمید رضا نیکیار رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد نجف آباد گفت: در این آزمون تمامی دانشجویان مقطع علوم پایه دانشکده پزشکی این دانشگاه موفق […]

در آزمون جامع علوم پایه پزشکی که همزمان با سراسر کشور در شهریور ۹۳ برگزار شد، دانشجویان رشته دکترای حرفه‌ای پزشکی دانشگاه نجف اباد صد درصد قبولی را در این آزمون بدست آوردند.

کترحمید رضا نیکیار رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد نجف آباد گفت: در این آزمون تمامی دانشجویان مقطع علوم پایه دانشکده پزشکی این دانشگاه موفق به کسب نمره قبولی شدندو توانستند با ۱۰۰درصد قبولی دراین آزمون افتخار دیگری برای دانشگاه به ارمغان آوردند.
دکتر حمیدرضا نیکیار اظهار داشت: آزمون‌های جامع علوم پایه در شهریور و اسفند هر سال برگزار می گردد که بر اساس اعلام نتایج معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در این آزمون تمامی دانشکده‌های پزشکی دانشگاه آزاد در آن شرکت دارند.
وی افزود: آزمون‌های جامع در طول رشته پزشکی به صورت سراسری برگزار می گردد و به نتایج حاصل از آن به عنوان یک معیار ارزشمند نگریسته می شود.

منبع:خبرگزاری ایمنا