مدیر اجرایی شهرک صنعتی نجف‌آباد یک: مالیات بر ارزش افزوده باید به صنعت‌گران آسیب وارد نکند
مدیر اجرایی شهرک صنعتی نجف‌آباد یک: مالیات بر ارزش افزوده باید به صنعت‌گران آسیب وارد نکند

محسن آذری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت شهرک صنعتی نجف‌آباد یک اظهار داشت: در حال حاضر حدود ۱۲۰ واحد صنعتی در این شهرک فعال است که تعدادی از این واحد‌ها هنوز تکمیل نشده و هفت یا هشت مورد از این واحد‌ها نیز به دلایلی تعطیل شده‌اند. وی ادامه […]

محسن آذری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت شهرک صنعتی نجف‌آباد یک اظهار داشت: در حال حاضر حدود ۱۲۰ واحد صنعتی در این شهرک فعال است که تعدادی از این واحد‌ها هنوز تکمیل نشده و هفت یا هشت مورد از این واحد‌ها نیز به دلایلی تعطیل شده‌اند.

وی ادامه داد: واحد‌های تعطیل شده دارای مشکلاتی از قبیل نقدینگی و مدیریت هستند که این واحد‌ها باید  با رفع مشکلات خود  در رشهرک صنعتی2استای ادامه فعالیت خود فعالیت کنند.

مدیر اجرایی شهرک صنعتی نجف‌آباد یک تصریح کرد: از حدود دو سال گذشته تاکنون تصفیه‌خانه این شهرک احداث شده است و هیچ مانعی برای وصل فاضلاب به واحدهای صنعتی در این شهرک وجود ندارد.

این مسئول با اشاره به این که تمام واحد‌های موجود در این شهرک صنعتی دارای شبکه فاضلاب هستند، اضافه کرد: مالیات بر ارزش افزوده باید به گونه‎ای باشد که به صنعت‌گران آسیب وارد نکند.

آذری خاطرنشان کرد: پست فشار قوی برق نیز در این شهرک صنعتی ایجاد شده است.

‌ *‌ فعالیت بیشتر واحد‌های شهرک صنعتی نجف‌آباد یک در بخش فلز

وی به فعالیت واحد‌های موجود در این شهرک اشاره کرد و افزود: بیشتر واحد‎‌های شهرک صنعتی نجف‌آباد یک در بخش صنایع فلزی فعال هستند، البته واحد‌های دیگر این مجموعه نیز در بخش‎های دیگر فعالیت می‌کنند.

مدیر اجرایی شهرک صنعتی نجف‌آباد یک ادامه داد: مالیات بر ارزش افزوده یکی از مسائلی بوده که سبب بروز مشکلاتی برای واحد‌های صنعتی شده است.

این مسئول اذعان داشت: البته در کنار  بر مالیات بر ارزش افزوده مالیات بسیاری از واحد‌های صنعتی دریافت می‌شود و مسئولان باید برای این موضوع چاره‌اندیشی کنند.شهرک صنعتی1

آذری متذکر شد: با انتخاب نعمت‌زاده به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت که فردی با سابقه در بخش صنعت بوده فعالان صنعتی انتظارات بالایی از وی دارند و امیدواریم به مطالبات بخش صنعت رسیدگی کند