مراجعه ۱۳هزار نجف آبادی برای اهدای خون
مراجعه ۱۳هزار نجف آبادی برای اهدای خون
ایسنا: رئیس پایگاه انتقال خون شهرستان نجف‌آباد: در طول سال 13هزار نفر اهدا کننده مستمر مراجعه می‌کنند که از این تعداد 10هزار نفر واجد شرایط اهدا هستند. وجود جمعیت 72درصدی در اهداکنندگان خون باعث شده تا در این مورد دغدغه‌ای نداشته باشیم.

مراجعه ۱۳هزار نجف آبادی برای اهدای خون

ایسنا: رئیس پایگاه انتقال خون شهرستان نجف‌آباد: در طول سال ۱۳هزار نفر اهدا کننده مستمر مراجعه می‌کنند که از این تعداد ۱۰هزار نفر واجد شرایط اهدا هستند. وجود جمعیت ۷۲درصدی در اهداکنندگان خون باعث شده تا در این مورد دغدغه‌ای نداشته باشیم.

غلامرضا مهدیه از آمادگی کامل پایگاه انتقال خون شهرستان نجف‌آباد برای خون‌گیری در شب های قدر خبرداد و اظهار کرد: ‌با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در شب‌های بیست و یک و بیست و سوم ماه مبارک رمضان پذیرای اهدا کنندگان هستیم.

وی افزود: فرآیند نوبت دهی از اذان مغرب آغاز می‌شود. کافی است اهدا کنندگان ابتدا نوبت تهیه کنند سپس بر اساس ساعتی که برای آن‌ها مشخص می‌شود به پایگاه مراجعه کنند تا علاوه بر مدیریت زمان،‌ خدمات بهتری را دریافت کنند.

رئیس پایگاه انتقال خون نجف‌آباد، خاطرنشان کرد: از افرادی که دچار بیماری‌های خاص هستند یا داروی خاصی مصرف می‌کنند و همچنین از اهدا کنندگانی که برای نخستین بار مراجعه می‌کنند خون‌گیری انجام نمی‌شود. سایر افراد برای قرار گرفتن در سیکل معاینه و خون‌گیری کارت شناسایی معتبر عکس‌دار همراه داشته باشند.

مهدیه، سطح ذخیره بانک خون شهرستان نجف‌آباد را مناسب ارزیابی کرد و گفت: ‌با وجود اینکه تعداد اهداکنندگان در ماه مبارک رمضان کاهش پیدا می‌کند مشکلی در تأمین خون مصرفی نداریم و ذخیره بانک خون شهرستان در سطح قابل قبولی قرار دارد.

اهدای خون

اهدای خون

نجف آباد نیوز