مرگ یک مادر و دو دختر در تصادف جاده علویجه
مرگ یک مادر و دو دختر در تصادف جاده علویجه

عصر روز جمعه بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری دوو سیلو با یک کامیون در جاده نجف آباد- علویجه اصفهان، سه زن جان خود را از دست دادند. در این تصادف مرگبار که بارها نیز در سالهای اخیر به دلیل یک بانده بودن این جاده تکرار شد علاوه بر مادر ۴۲ سا له، دو […]

عصر روز جمعه بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری دوو سیلو با یک کامیون در جاده نجف آباد- علویجه اصفهان، سه زن جان خود را از دست دادند.

در این تصادف مرگبار که بارها نیز در سالهای اخیر به دلیل یک بانده بودن این جاده تکرار شد علاوه بر مادر ۴۲ سا له، دو دختر ۲۱ و بیست و چهار ساله وی نیز در دم جان خود را از دست دادند.

عصر روز جمعه در تماسی با اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی اصفهان اعلام شد یک دستگاه خودروی سواری دوو سیلو با یک کامیون بنز در جاده نجف آباد- علویجه اصفهان، بعد از شهرک علویجه به شدت برخورد کرده است.
دکتر غفور راستین افزود: پس از اعلام این حادثه بلافاصله ۲ واحد امدادی از اورژانس ۱۱۵ و نیروهای آتش‌نشان به منظور رهاسازی مصدوم و متوفیان از میان لاشه خودرو به محل حادثه اعزام شدند.
وی تصریح کرد: متاسفانه در این حادثه ۳ سرنشین خودروی سیلو که ۳ زن ۴۲، ۲۲ و ۱۸ ساله بودند به دلیل شدت تصادف در دم جان باختند و راننده کامیون که مردی ۴۶ ساله بود مصدوم و توسط آمبولانس به درمانگاه علویجه منتقل شد.
سرهنگ رضا رضایی، رییس پلیس راه استان اصفهان اعلام کرد: علت این حادثه انحراف به چپ خودروی سیلو بوده است.

منبع:ایمنا