مشارکت ۸ هزار نفری در برنامه های تابستانه مساجد نجف آباد
مشارکت ۸ هزار نفری در برنامه های تابستانه مساجد نجف آباد

ذاکر نیوز: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان نجف آباد گفت: ۸ هزار جوان و نوجوان شهرستان نجف آباد از برنامه های اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان بهره می برند. اقبال صالحی در نشست مدیران مسئول کانون های مساجد شهرستان نجف آباد با امام جمعه این شهرستان اظهارداشت: ۸۰ کانون فرهنگی […]

ذاکر نیوز: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان نجف آباد گفت: ۸ هزار جوان و نوجوان شهرستان نجف آباد از برنامه های اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان بهره می برند.

اقبال صالحی در نشست مدیران مسئول کانون های مساجد شهرستان نجف آباد با امام جمعه این شهرستان اظهارداشت: ۸۰ کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرستان نجف آباد فعالیت می کنند که همه این مراکز در فصل تابستان برنامه های فرهنگی، هنری، علمی، ورزشی و اجتماعی برای عموم مردم و به ویژه جوانان و نوجوانان دارند.

 وی افزود: ۳۵ کانون فرهنگی هنری مساجد این شهرستان برنامه های خاص و ویژه ای را برای ایام تعطیلات تابستان پیش بینی و اجرا می کنند که سطح و تنوع برنامه های این ۳۵ کانون بالاتر از سایر کانون های شهرستان است که از حمایت های دولتی بیشتری نیز بهره مند می شوند.

 صالحی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان استقبال خوبی از کانون های مساجد دارند، تصریح کرد: ۸ هزار جوان و نوجوان شهرستان نجف آباد از برنامه های اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد این شهرستان بهره می برند.

 وی اضافه کرد: کانون های مساجد در سطح روستاها به عنوان تنها مرکز فرهنگی و هنری آن روستا نقش بسزایی در غنی سازی اوقات فراغت و گسترش فرهنگ دینی دارند.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان نجف آباد گفت: حمایت از کانون های فرهنگی هنری مساجد سرمایه گذاری برای نسل جوان و نوجوان هر منطقه است که باید مسئولان و همچنین عموم مردم نسبت به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند.