مصالحه ۷۷ درصد از پرونده های تشکیل شده در کلانتری های نجف آباد
مصالحه ۷۷ درصد از پرونده های تشکیل شده در کلانتری های نجف آباد

فرمانده انتظامی نجف آباد استان اصفهان از مصالحه ۷۷ درصد از پرونده های تشکیل شده در کلانتری های این شهرتسان با تلاش کارشناسان مشاوره پلیس خبر داد. به گزارش پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ ” علی جعفری نژاد” فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد اظهار داشت : از ابتدای سال جاری تا کنون ۷۷ درصد از […]

فرمانده انتظامی نجف آباد استان اصفهان از مصالحه ۷۷ درصد از پرونده های تشکیل شده در کلانتری های این شهرتسان با تلاش کارشناسان مشاوره پلیس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ ” علی جعفری نژاد” فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد اظهار داشت : از ابتدای سال جاری تا کنون ۷۷ درصد از پرونده های تشکیل شده در سطح کلانتری های این شهرستان با تلاش کارشناسان مشاوره مستقر در واحدهای مشاوره کلانتری ها منجر به صلح و سازش شدند.

سرهنگ جعفری نژاد بیشترین علت  ارجاع پرونده ها به کارشناسان مشاوره کلانتری ها را مسائل و اختلاف خانوادگی و اختلافات حقوقی و نزاع و درگیری عنوان کرد و اظهار داشت: خوشبختانه با تلاش این کارشناسان از ارجاع پرونده ها به مراجع قضایی جلوگیری به عمل آمد.

سرهنگ جعفری نژاد وجود مشاوره در کلانتری ها را باعث تسهیل در خدمت رسانی بهتر به مردم عنوان کرد و گفت:دوایر مشاوره کلانتریهای شهر نجف آباد آماده ارائه هرگونه مشاوره تخصصی در حوزه های مختلف اجتماعی هستند و شهروندان محترم می توانند با بهره گیری از ظرفیت موجود و تجربیات اجتماعی وانتظامی کارشناسان دوایر مشاوره، مشکلات خانوادگی و چالشهای پیش روی خود را حل و فصل کنند.