مظلومیت  مضاعف شهدای انقلاب در نجف آباد
مظلومیت  مضاعف شهدای انقلاب در نجف آباد

با وجود گذشت نزدیک به ۳۷ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و تقدیم ۳۸ شهید از این شهر در دوران مبارزات، هنوز هیچ کدام ازدستگاه هایی که مستقیما مسئول این امر هستند، برای شناساندن قوی و موثر چنین بزرگوارانی اقدام خاصی را انجام نداده اند. این امر در حالی است که بسیاری از دستگاه های […]

با وجود گذشت نزدیک به ۳۷ سال از پیروزی انقلاب اسلامی و تقدیم ۳۸ شهید از این شهر در دوران مبارزات، هنوز هیچ کدام ازدستگاه هایی که مستقیما مسئول این امر هستند، برای شناساندن قوی و موثر چنین بزرگوارانی اقدام خاصی را انجام نداده اند.
این امر در حالی است که بسیاری از دستگاه های عریض و طویل دولتی که بودجه های خوبی را نیز به منظور زنده نگه داشتن یاد شهدا دریافت می کنند، حتی نتوانسته اند آمار کم نظیر شهدای این شهر در دوران مبارزات انقلاب را به جامعه معرفی کنند.
بسیاری از این بزرگواران حتی خارج از نجف آباد ودر نقاطی مانند اصفهان و آبادان به شهادت رسیده و یا برخی به دلیل شرایط اختناق حاکم بر دوران طاغوت در مساجد،منازل و نقاط متفرقه دیگری دفن شده اند ولی کمتر شهروندی در این خصوص اطلاعات کافی دارد.
البته شنیده شده پس از سالها انتظار بالاخره  شهرداری نجف آباد که  چندان نیز دولتی نیست، طلسم این بی توجهی ها را شکسته و در اقدامی شایسته اسامی،تصاویر، تاریخ تولد و شهادت،مکان شهادت و شغل آنها را در بروشوری متفاوت و زیبا طراحی کرده که به زودی نیز منتشر خواهد شد.
به هر حال شایسته است دستگاه هایی دولتی که بودجه های بسیار خوبی نیز بدین منظور در دست دارند، حداقل از بستر فراهم شده استفاده کرده و این بروشور متفاوت و کم نظیر را در تیراژی زیاد منتشر کنند.