معاون استاندار به پیشرو دیزل رفت+ تصاویر
معاون استاندار به پیشرو دیزل رفت+ تصاویر

پایگاه خبری فرمانداری نجف آباد: طرفه معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار اصفهان با همراهی نفری مدیر عامل سازمان همیاری های شهرداری اصفهان و شهردار سابق نجف آباد از بخش های مختلف شرکت خودرو سازی پیشرو دیزل آسیا  بازدید کردند. در این بازدید که با همراهی جعفر زاده و صالحی معاونان فرمانداری نجف آباد همراه […]

پایگاه خبری فرمانداری نجف آباد: طرفه معاون هماهنگی و امور عمرانی استاندار اصفهان با همراهی نفری مدیر عامل سازمان همیاری های شهرداری اصفهان و شهردار سابق نجف آباد از بخش های مختلف شرکت خودرو سازی پیشرو دیزل آسیا  بازدید کردند.

در این بازدید که با همراهی جعفر زاده و صالحی معاونان فرمانداری نجف آباد همراه بود، مسئولان از نزدیک با توانمندی های خاص این مجموعه آشنا شدند.

این کارخانه مستقر در نجف آباد تولید سبد کاملی از وسایل حمل و نقل عمومی سنگین مانند اتوبوس های شهری و بین شهری، فرودگاهی، بی آر تی، میدی باس، مینی بوس و ون را در دستور کار دارد.

کمبود نقدینگی، عدم دریافت تسهیلات بانکی با سود پایین و جایگزینی برخی محصولات وارداتی به جای تولیدات این شرکت در قرارداد های خرید تعدادی از دستگاه های دولتی از جمله مشکلات این مجموعه است.

پیشرو دیزل ساخت فاز دوم خود را در نزدیکی تیران آغاز کرده ولی به دلیل کمبود اعتبارات هنوز موفق به تکمیل آن نشده و در مواردی نیز دست به تعدیل نیرو زده است.