مقام دوم شاعر نجف آبادی در سومین کنگره ملی شعر پاسدار
مقام دوم شاعر نجف آبادی در سومین کنگره ملی شعر پاسدار

ذکریا رحیمی از نجف آباد مقاوم دوم بخش فرهنگ پاسداری سومین کنگره ملی شعر پاسدار کشور را از آن خود کرد. شیراز- ایرنا- نفرات برتر سومین کنگره ملی شعر پاسدار در هفت بخش این کنگره معرفی و با حضور مسوولان کشوری و استانی عصر روز چهارشنبه در شیراز از آنان تجلیل شد. به گزارش خبرنگار […]

ذکریا رحیمی از نجف آباد مقاوم دوم بخش فرهنگ پاسداری سومین کنگره ملی شعر پاسدار کشور را از آن خود کرد.

شیراز- ایرنا- نفرات برتر سومین کنگره ملی شعر پاسدار در هفت بخش این کنگره معرفی و با حضور مسوولان کشوری و استانی عصر روز چهارشنبه در شیراز از آنان تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، در بخش انقلاب اسلامی و مقابله با نظام سلطه روح الله قناعتیان از جهرم، احسان محمدی از اردیبل و ساجده جبارپور از رشت و در بخش تولی و تبری نفیسه سادات موسوی از تهران، علی اکبر اسفندیاری از فیروزکوه و شهرام شاهرخی از جهرم به ترتیب اول تا سوم شدند.

محسن کاویانی از قم، داود رحیمی از شهرکرد و معرفت الله حاتمی از تهران در بخش حماسه سیاسی و اقتصادی و محمدحسین انصاری نژاد از شیراز، یاسر قنبرلو از قزوین و سید مهرداد موسویان از همدان در بخش رسالت انقلابی مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین حمید البرزیان از قم، ذکریا رحیمی از نجف آباد، زینب قاسم زاده نجفی از بابل، ایوب پرندآور از جهرم، علی جوادیان از جهرم و ابوذر چگینی از قزوین و مریم مایلی زرین از قم، علی حسن غلامی از خوزستان و میثم رنجبر از بابل در بخش های فرهنگ پاسداری، معنویت و تمسک به اسلام وقرآن و مقاومت و پایداری به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند.

براساس این گزارش تعداد ۲۴۲ شاعر پاسدار از سراسر کشور ۷۱۰ اثر را به این کنگره ملی ارسال کرده بودند.