مهدی غلامی شهردار جدید گلدشت شد
مهدی غلامی شهردار جدید گلدشت شد

پس از استعفای حسن شفیعی شهردار سابق گلدشت مهدی غلامی از سوی اعضای شورای اسلامی این شهر به عنوان شهردار انتخاب و به استانداری معرفی شد ودر نهایت پس از بررسی های لازم حکم وی توسط استاندار اصفهان امضاء و ابلاغ شد. در مراسمی که به منظور قدردانی و تکریم شهردار سابق و معارفه شهردار […]

پس از استعفای حسن شفیعی شهردار سابق گلدشت مهدی غلامی از سوی اعضای شورای اسلامی این شهر به عنوان شهردار انتخاب و به استانداری معرفی شد ودر نهایت پس از بررسی های لازم حکم وی توسط استاندار اصفهان امضاء و ابلاغ شد. در مراسمی که به منظور قدردانی و تکریم شهردار سابق و معارفه شهردار جدید در سالن اجتماعات شهرداری گلدشت برگزار شد.
۱۰۰۸ ۱۰۰۸ (۱)
ابتدا رئیس شورای شهر گلدشت در سخنانی ضمن خیر مقدم به حاضرین از زحمات دو ساله شهردار سابق قدردانی کرد. و گفت: پس از استعفای آقای شفیعی در جلسات متعدد نامزدهای احرازپست شهرداری را بررسی و با آنان مصاحبه شد که در نهایت مهدی غلامی توانست امتیاز لازم را کسب کند و به عنوان شهردار به استانداری معرفی شود. رحمت الله هاشمزاده همچنین از سایر کارکنان شهرداری، اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان شهرستانی و استان اصفهان که با شهرداری و شورای اسلامی گلدشت تعامل و همکاری دارند قدردانی کرد.
* ۴۵ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال در گلدشت اجرا شد
شهردار سابق گلدشت نیز در سخنانی ضمن تقدیر از همه کسانیکه در زمان تصدی شهرداری گلدشت باوی همکاری کردند گفت: در مدت ۲۵ ماه خدمت در شهرداری گلدشت از هیچ شخصی بدی ندیدم و همواره سعی کردم در خدمت رسانی به مردم متدین و شریف گلدشت تلاش کنم. وی افزود: همیشه از حواشی پرهیز می کردم زیرا معتقدم اگر در شهر آرامش باشد یک مسئول بهتر می تواندخدمت کند. حسن شفیعی ضمن قدردانی از کارکنان شهرداری، اعضای شورای اسلامی شهر، مسئولان دستگاهای خدمات رسان، کارآفرینان ، صنعتگران و مردم شهر که در اجرای پروژه های عمرانی با شهرداری همکاری کردند، اظهار داشت: در این ۲ سال ۴۵ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال در گلدشت اجرا شد. وی افزود: آزاد سازی و تعریض خیابانها، احداث پارک محله ای، ساماندهی خیابانها و معابر، کانیووگذاری، زیرسازی و آسفات معابر، اصلاح مهندسی تقاطع ها، احداث سالن چند منظوره در آرامستان از جمله پروژه های عمرانی شهر گلدشت است. فاز سوم بلوارمعلم، بهره برداری از مرکز معاینه فنی خودروهای سبک،تاسیسات برق بلوارشهیدمحمدمنتظری ،نصب دوربین های نظارت تصویری در میدان شهدای جهان اسلام، ساماندهی میدان بسیج ،حفاری جاه های آب جهت آبیاری فضای سبز، ساماندهی تابلوهای ورودی و خروجی شهر، اجرای فاز دوم پارک معلم از دیگر طرحهایی بود که شهردار سابق گلدشت به اجرای آنها اشاره کرد. شفیعی همچنین به فعالیتهای فرهنگی اجتماعی شهرداری اشاره و تصریح کرد: برگزاری مناسبتهای ملی و مذهبی، تجلیل از مدال آوران ورزشی شهر، پیگیری و تصویب طرح شهر گلدشت از جمله برنامه های فرهنگی اجتماعی شهرداری گلدشت بود.

منبع:اصفهان امروز