مواضع حساس نظامی آمریکا در تیررس نیروهای نظامی ایران قرار دارد
مواضع حساس نظامی آمریکا در تیررس نیروهای نظامی ایران قرار دارد

نماینده ولی فقیه در لشکر نجف اشرف گفت: فتح خرمشهر نقطه عطف تاریخ جنگ تحمیلی و یکی از درخشانترین دوران انقلاب اسلامی بود. حجت الاسلام مهدی طالب‌پور در مراسم گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر که در شهر منظریه شهرضا برگزار شد پیروزی رزمندگان اسلام در نبرد با رژیم بعث عراق را تضمین کننده امنیت پایدار ایران […]

نماینده ولی فقیه در لشکر نجف اشرف گفت: فتح خرمشهر نقطه عطف تاریخ جنگ تحمیلی و یکی از درخشانترین دوران انقلاب اسلامی بود.

حجت الاسلام مهدی طالب‌پور در مراسم گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر که در شهر منظریه شهرضا برگزار شد پیروزی رزمندگان اسلام در نبرد با رژیم بعث عراق را تضمین کننده امنیت پایدار ایران دانست و اظهار داشت: حضور پرشور نیروهای رزمنده در آن دوران باعث تمامیت ارضی کشور و پس از آن سبب ایجاد روحیه خودباوری در تمامی بخش‌ها شد.
وی در ادامه با اشاره به طرح ریزی جنگ نرم دشمنان انقلاب بر علیه آرمان‌ها و ارزش‌های والای آن تصریح کرد: از ابتدای دهه ۷۰ تاکنون اتاق فکر دشمن به دنبال ایجاد زمینه ای برای نفوذ در لایه های مختلف مردم و ضربه زدن به عقاید و ارزش‌های دینی و اجتماعی آنهاست.
نماینده ولی فقیه در لشکر نجف اشرف ماهواره ها را ابزار تهاجمی دشمن در جنگ نرم دانست و تاکید کرد: اگر در زمانی با حضور گسترده فرزندان این سرزمین شاهد پیروزی بر نیروهای مهاجم بودیم اما متاسفانه امروز استفاده از ماهواره به معنای شکست در برابر قوای مهاجم است.
طالب‌پور هدف اصلی برنامه های ماهواره ای را ضربه زدن به حجاب و ارزش‌های مذهبی مردم دانست و اذعان داشت: محتوای ظاهری برنامه های ماهواره ای مخالفت با نظام است اما در واقع آنها به دنبال براندازی اسلام و مذهب اصیل تشیع هستند و متاسفانه بسیاری از افراد از این حقیقت تلخ غافل هستند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مذاکرات هسته ای ایران و گروه ۱+۵، اعمال تحریم های اقتصادی را تنها بهانه ای برای مقابله با انقلاب اسلامی دانست و افزود: اگر طرف‌های مذاکره کننده تنها به نداشتن فناوری هسته ای رضایت می دادند با وجود همه شفاف سازی های انجام شده از طرف ایران باید از موقعیت پیش آمده برای ابهام زدایی استفاده کنند و دست از مخالفت بیشتر بر می داشتند.
نماینده ولی فقیه در لشکر نجف اشرف صدور قطعنامه ۱۹۲۰ بر علیه جمهوری اسلامی ایران را مصداق بارزی از کینه توزی دشمنان انقلاب به اصول اسلامی حاکم بر قوانین کشورمان دانست و تصریح کرد: در این قطعنامه اعدام قاتلان و جانیان را مصداق نقض حقوق بشر و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را نماد حمایت از تروریست دانسته در حالی که اعدام یکی از احکام الهی با ضوابط خاص خود و حمایت از مظلومان عالم از وظایف شرعی ماست.
طالبپور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تهدیدات ایالات متحده آمریکا مبنی بر اعمال تمامی گزینه های روی میز بر علیه ایران تاکید کرد: ما اهل جنگ نبوده و نیستیم اما از آتش بازی با آمریکا استقبال می کنیم.
وی در ادامه افزود: حدود ۶۰۰ موضع حساس نظامی آمریکا در منطقه در تیررس نیروهای نظامی ما قرار دارد و با کوچکترین تحرک نظامی بر علیه ما آسمان و زمین به جهنم نیروهای متجاوز تبدیل خواهد شد.

منبع:ایمنا