نخستین نشست کتابخوان در نجف‌آباد
نخستین نشست کتابخوان در نجف‌آباد

مرتضی احمدیان رئیس اداره کتابخانه های عمومی نجف آباد اظهار کرد: اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نجف‌آباد در ادامه برگزاری فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با موضوع کتاب و کتابخوانی اقدام به برگزاری اولین نشست کتابخوان با حضور نویسندگان، کتابداران و فعالین عرصه کتاب و کتابخوانی می‌کند. وی افزود: این نشست فرهنگی روز شنبه مورخ ۲۸ شهریورماه در […]

مرتضی احمدیان رئیس اداره کتابخانه های عمومی نجف آباد اظهار کرد: اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نجف‌آباد در ادامه برگزاری فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با موضوع کتاب و کتابخوانی اقدام به برگزاری اولین نشست کتابخوان با حضور نویسندگان، کتابداران و فعالین عرصه کتاب و کتابخوانی می‌کند.

وی افزود: این نشست فرهنگی روز شنبه مورخ ۲۸ شهریورماه در محل تالار شهید آوینی یزدانشهر از ساعت ۱۷ برگزار خواهد شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نجف‌آباد تصریح کرد: در این نشست اهدافی همچون ترویج کتابخوانی و معرفی و به اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده شده توسط حضار دنبال می‌شود که امید است با حضور فرهیختگان، نویسندگان، کتابداران، ناشران و فعالین عرصه کتاب و کتابخوانی شاهد یک جلسه پر بار باشیم.

احمدیان از همه نویسندگان و فرهیختگان به منظور شرکت در این نشست دعوت به عمل آورد و افزود: در پایان نشست به برگزیدگان لوح تقدیر و جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

منبع:فارس