نشست رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز نجف‌آباد با فعالین دانشجویی
نشست رئیس دانشگاه پیام‌نور مرکز نجف‌آباد با فعالین دانشجویی

دکترسعید آیت، رئیس دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد در نشستی ۵ ساعته به هم اندیشی با فعالان فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد پرداخت. دکتر سعید آیت ضمن ارائه گزارش عملکرد دانشگاه در حوزه فرهنگی از دانشجویان فعال در این حوزه خواست انتقادات و پیشنهادات خـود را در مورد فعالیتهای انجام شده اعلام […]

دکترسعید آیت، رئیس دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد در نشستی ۵ ساعته به هم اندیشی با فعالان فرهنگی دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد پرداخت.
دکتر سعید آیت ضمن ارائه گزارش عملکرد دانشگاه در حوزه فرهنگی از دانشجویان فعال در این حوزه خواست انتقادات و پیشنهادات خـود را در مورد فعالیتهای انجام شده اعلام نمایند.
عضو شورای پژوهشی دانشگاه پیام نور استان اصفهان همچنین به جایگاه والای فرهنگ دانشجویی اشاره کردو گفت: فعالان عرصه فرهنگی، پیشروان اعتـلای فرهنگ در دانشگاه و جامعه هستند.
وی در ادامه گفت: حضور دانشجو در دانشگاه فقط برای اخذ مدرک تحصیلی کافی نیست و ترویج آداب فرهنگی که در تهذیب خلاصه می شود، اهمیت بیشتری دارد.
آیت همچنین اهمیت فهم و تدبر قرآنی را در دانشجویان مورد تــاکید قرار داد و ابراز کرد: وقتی مقام معظم رهبری وجود ده میلیون حافظ قرآن را در جامعه ضروری میداند نشان از اهمیت آشنایی مردم با مفاهیم قرآنی برای مقابله با تحریفات مذهبی شایع در جامـعه دارد، این تحریفات و تعصبات غیرمشروع نــاشی از عدم فهم صحیح قرآن است و این رسالت دانشجواست که پیشرو این آگاهی ها باشد.
در ادامه جلسه دانشجویان به ارائه دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در خصوص فعالیتهای انجام شده در دانشگاه شدند و تداوم فعالیتهای جدید فرهنگی در دانشگاه پیام نور مرکز نجف آباد را خواستار شدند.

منبع:ایمنا