نشست فعالین فضای مجازی با مدیران ارشد نجف آباد+ تصاویر
نشست فعالین فضای مجازی با مدیران ارشد نجف آباد+ تصاویر

در نشستی که عصر امروز در محل کتابخانه مرحوم حججی نجف آباد برگزار شد، تعدادی از فعالین فضای مجازی نجف آباد برای اولین بار در حضور سیروس محمودی معاون استاندار اصفهان به بیان نقطه نظرات مختلف خود پرداختند. در این جلسه که با حضور شهرام الله آبادی و حجت الاسلام حقیقی اعضای شورای شهر از […]

در نشستی که عصر امروز در محل کتابخانه مرحوم حججی نجف آباد برگزار شد، تعدادی از فعالین فضای مجازی نجف آباد برای اولین بار در حضور سیروس محمودی معاون استاندار اصفهان به بیان نقطه نظرات مختلف خود پرداختند.

در این جلسه که با حضور شهرام الله آبادی و حجت الاسلام حقیقی اعضای شورای شهر از ابتدای جلسه همراه بود، اسماعیل قائدی، حسین نجفی پور، سید حسن شریعتی، امیر جعفری، محمد علی عمو، محمد حسین محزونی، مهدی لطفی و صالح پور  در سخنانی به تشریح بخشی از دغدغه های خود در فضای مجازی و چگونگی عملکرد شبکه‌های تحت مدیریت خود پرداختند.

در ادامه این جلسه متفاوت نیز، مهدی فتحیان نائب رئیس شورای  شهر، اقبال صالحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد و محمدی کیا بخشدار مرکزی نجف آباد به جمع حاضرین افزوده شدند.

محمودی فرماندار نجف آباد نیز در بخش پایانی این جلسه ضمن تشکر از فعالیت های صورت گرفته در این عرصه، خواستار توجه بیشتر به دغدغه ها و نیازهای روز جامعه گردید و بر ادامه چنین برنامه‌هایی به منظور تقویت هر چه بیشتر اثر گذاری این حوزه تاکید کرد.

البته به دلیل تبلیغات نه چندان قوی صورت گرفته، تعداد حاضرین در این جلسه خیلی کمتر از حد انتظار مسئولان ارشد شهرستان بود و قرار شده در نشست‌های بعدی این مشکل به نوعی برطرف گردد.