به جای بحث‌های انحرافی دنبال حل مشکلات اساسی مردم باشید
به جای بحث‌های انحرافی دنبال حل مشکلات اساسی مردم باشید

“ابوالفضل ابوترابی” نماینده مردم  نجف آباد،تیران و کرون در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با سخنان اخیر مقام معظم رهبری گفت: برای اینکه کشور در برابر حوادث مصون و بیمه شود باید برنامه‌ریزی‌های اقتصادی بر اساس اقتصاد مقاومتی باشد. عضو کمیسیون قضایی و حقوقی در ادامه اظهار داشت: ما […]

“ابوالفضل ابوترابی” نماینده مردم  نجف آباد،تیران و کرون در گفتگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با سخنان اخیر مقام معظم رهبری گفت: برای اینکه کشور در برابر حوادث مصون و بیمه شود باید برنامه‌ریزی‌های اقتصادی بر اساس اقتصاد مقاومتی باشد.
عضو کمیسیون قضایی و حقوقی در ادامه اظهار داشت: ما نیاز به یک نقش راه جامع بر اساس اقتصاد مقاومتی که پاسخگوی مسائل اقتصادی باشد را داریم.
نماینده مردم نجف‌آباد تصریح کرد: در کشور رکود سنگینی گریبان گیر مردم شده است و هیچ راهی به جز اقتصاد مقاومتی برای رهایی از این معضل وجود ندارد. همان طور که در هشت سال دفاع مقدس ما در برابر دشمن با دست خالی به خوبی مقاومت کردیم و هم اکنون امن‌ترین کشور منطقه محسوب می‌گردیم باید همین تجربه را در اقتصاد پیاده‌سازی کنیم.
وی با اشاره به تجربیات جنگ تحمیلی در ادامه خاطرنشان کرد: در حقیقت ما هم اکنون در جنگ اقتصادی به سر می‌بریم و باید با بررسی و اجرای تجربیات جنگ تحمیلی که در آن زمان با دست خالی در حالی که تمام دنیا ما را تحریم کرده بودند به خوبی توانستیم پیروز میدان شویم، باید در بحث اقتصادی نیز دست به دست هم بدهیم و با تفکر، اندیشه، سعی و تلاش این مسیر را نیز طی کنیم.
ابوترابی در ادامه گفت:‌ ما در کشور از امکانات بسیار خوب بالقوه برخورداریم که باید آنها را بالفعل کنیم و به جای حاشیه‌های پوچ سیاسی و بحث‌های انحرافی مانند برجام ۲ و ۳ به دنبال حل مشکلات اساسی مردم که هم اکنون رکود، گرانی، بیکاری و معضلات اجتماعی است، بپردازیم.

وی در  ادامه به بیان دومین معضل جامعه یعنی ربای قانونمند بانکی پرداخت و گفت:‌ باید این معضل بزرگ هر چه سریع‌تر از سیستم بانکی حذف شود زیرا که بزرگترین مانع در تولید، کسب و کار است و بانک‌ها با ربای قانونمند خود هزینه سنگینی را به نظام وارد می‌سازند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی در پایان سومین مشکل جامعه را فساد اداری دانسته و در ادامه خاطرنشان کرد: معضل فساد اداری در جامعه بسیار زیاد شده است و باید مسئولان هر چه سریع‌تر با این مشکل برخورد قانونی داشته باشند.