تعجب وزیر آموزش و پرورش از آمار شهدای دبیرستان شهید منتظری
تعجب وزیر آموزش و پرورش از آمار شهدای دبیرستان شهید منتظری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نجف آباد نیوز،به نقل از خبرگزاری پانا؛مهدی ابراهیم در مراسم تجلیل از فعالین دانش آموزی در عرصه خبر،داستان واکنش وزیر آموزش و پرورش نسبت به تعداد شهدای دبیرستان شهید محمد منتظری را بیان کرد. وی با اشاره به خاطره ی دیدارش با فانی وزیر آموزش و پرورش در مجمع مدیران […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نجف آباد نیوز،به نقل از خبرگزاری پانا؛مهدی ابراهیم در مراسم تجلیل از فعالین دانش آموزی در عرصه خبر،داستان واکنش وزیر آموزش و پرورش نسبت به تعداد شهدای دبیرستان شهید محمد منتظری را بیان کرد.

وی با اشاره به خاطره ی دیدارش با فانی وزیر آموزش و پرورش در مجمع مدیران آموزش و پرورش که سال پیش برگزار شد افزود:در سال گذشته به دلیل برگزاری مجمع روسای آموزش و پرورش سراسر کشور،توانستم دیداری را با وزیر آموزش و پرورش داشته باشم.

ابراهیم افزود:در آن دیدار وقتی که به خدمت وزیر رسیدم در مورد تعداد شهدای مدرسه منتظری با وی صحبت کردم و وقتی که فانی متوجه شهادت ۲۳۴ دانش آموز تنها در یک مدرسه شد،بسیار متعجب شده بود و باور این تعداد شهید تنها در یک مدرسه برای وی دشوار بود.

ابراهیم همچنین با اشاره به زنگ مقاومت که در ابتدای سال تحصیلی گذشته در دبیرستان شهید محمد منتظری زده شد گفت:در آن مراسم قرار بود وزیر آموزش و پرورش زنگ را به صدا در بیاورد که به دلیل حضور وی در سفر خارجی،استاندار اصفهان این کار را انجام داد.