وزیر راه و شهرسازی: نجف آباد بر گردن مردم ایران حق دارد
وزیر راه و شهرسازی: نجف آباد بر گردن مردم ایران حق دارد

وزیر راه و شهرسازی گفت: نجف آباد با توجه به افتخارات کم نظیری که در عرصه ایثار و شهادت کسب کرده و پشتیبانی از یک لشگر خط شکن و همیشه پیروز حق مهمی بر گردن نظام اسلامی و تمامی آحاد مردم دارد که امیدواریم ما مسئولان بتوانیم از عهده ادای آن به خوبی برآییم. آخوندی […]

وزیر راه و شهرسازی گفت: نجف آباد با توجه به افتخارات کم نظیری که در عرصه ایثار و شهادت کسب کرده و پشتیبانی از یک لشگر خط شکن و همیشه پیروز حق مهمی بر گردن نظام اسلامی و تمامی آحاد مردم دارد که امیدواریم ما مسئولان بتوانیم از عهده ادای آن به خوبی برآییم.

آخوندی وزیر راه و شهرسازی در جلسه شورای اداری شهرستان با بیان این مطلب ادامه داد: با وجود شرایط سخت حاکم بر کشور و منطقه مطمئنا با تکیه بر توانایی های داخلی،ایمان مردم و همت مسئولان امکان غلبه بر محدودیت های تحمیل شده بر کشور را پیدا خواهیم کرد.
وی در ادامه از اثبات صلح طلبی و منطقی بودن رفتار ایران در سطح جهان به عنوان مهمترین دستاورد سیاست خارجی دولت یازدهم نام برد و گفت: با وجود تمامی آشوب ها و ناآرامی های موجود در منطقه که زائیده افراط و تفریط های مختلف است ایران به لطف رهبری مقام معظم رهبری،هوشیاری و بصیرت مردم در کنار تلاش شبانه روزی مسئولان رده های مختلف، در امنیت و آرامش کامل به حرکت در مسیر رسیدن به ارزشهای والای انقلاب خود ادامه می دهد.
هشدار نسبت به تلاش صهیونیست ها برای عدم شکل گرفتن یک صلح جامع و پایدار در روابط ایران با دنیا دیگر مطلبی بود که وزیر راه با اعلام آن افزود: با وجود تمامی این توطئه ها این اطمینان وجود دارد که آینده روشنی در انتظار ملت بزرگ ایران خواهد بود و دولت یازهم نیز هیچ گاه از اصول و ارزشهای تعیین شده و مصلحت های نظام عقب نشینی نکرده و در مسیر احقاق حقوق ملت به تلاشش ادامه خواهد داد.
اعلام آمادگی همه جانبه دولت برای رفع مشکلات استان اصفهان
آخوندی در ادامه با اشاره به مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی مسئولان استان اصفهان ضمن تاکید بر آمادگی کامل دولت جهت برطرف کردن معضلات موجود خاطر نشان کرد: برای اولین بار در کشور مسیر اصفهان به تهران برای فعال کردن قطار سریع السیر با سرعت بیش از ۳۰۰ کیلومتر انتخاب شده که این امر در کنار تکمیل دیگر زیر ساخت ها و شبکه ریلی کشور می تواند نقش مهمی در شکوفایی اقتصاد استان ایفا کند.
تشریح الزامات خاص فنی و مهندسی ساخت خطوط قطار سریع السیر دیگر مطلبی بود که نماینده اعزامی دولت به نجف آباد با بیان آن اعلام کرد: از دیگر مشکلات اصفهان در حوزه راه‌ها می توان به خرابی روکش آسفالت بخش عمده ای از جاده های آن اشاره کرد که در همین راستا اصلاح آسفالت هزار کیلومتر از این مسیر ها در دستور کار قرار گرفته که از میزان ۳۵۰ کیلومتر تا پایان دهه فجر آماده بهره برداری خواهد شد.
آخوندی همچنین با تاکید بر اهمیت توسعه شبکه راه‌های داخلی شهرهای کوچک‌تر ادامه داد: با هماهنگی صورت گرفته با شرکت نفت امکان خوبی برای تامین قیر مورد نیاز ترمیم جاده ها ایجاد شده و در کنار آن هم طی شش ماه اخیر با اختصاص مبلغ ۶۵ میلیارد تومان نزدیک به ۱۲۱ کیلومتر از جاده های دو طرفه کشور به دو باند رفت و دو باند برگشت مجهز شده اند که این امر تاثیر خوبی در کاهش تصادفات رانندگی خواهد داشت.
وی آمادگی برای کمک به شهرداری نجف آباد جهت حل برخی معضلات شهری را در صورت وجود طرح های مشخص در این زمینه را به عنوان دیگر رویکرد وزارتخانه تحت مدیریت خود دانست و بیان کرد: به دنبال هماهنگی های صورت گرفته با بنیاد شهید و امور ایثارگران تامین زمین ویژه مسکن ایثارگران به میزان ۲۵ هزار باب منزل اخیرا مورد تصویب قرار گرفته که با این کار بخش زیادی از معضلات موجود از محل پتانسیل های داخلی شهرستان بر طرف خواهد شد.
قول برای اختصاص مبالغ بیشتر به اتمام طرح نیمه تمامی بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهید محمد منتظری و لزوم افزایش کیفیت زندگی شهروندان به جای گسترش بیش از حد فضای شهر نجف آباد دیگر مطالب مورد اشاره وزیر راه و شهرسازی را در این جلسه تشکیل میداد.

منبع خبر:imna.ir