پایان جشنواره فیلم مقاومت در خارون نجف آباد
پایان جشنواره فیلم مقاومت در خارون نجف آباد

اولین سری از برگزاری همزمان جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در نجف آباد که با برگزاری سیزدهمین دوره آن در چهارصد شهر کشور همزمان شده بود، با حضور تنی چند از مسئولان،هنرمندان و عوامل اجرایی آن در محل سالن اجتماعات فرهنگ سرای خارون به کار خود پایان داد. در این مراسم که با پخش فیلم […]

اولین سری از برگزاری همزمان جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در نجف آباد که با برگزاری سیزدهمین دوره آن در چهارصد شهر کشور همزمان شده بود، با حضور تنی چند از مسئولان،هنرمندان و عوامل اجرایی آن در محل سالن اجتماعات فرهنگ سرای خارون به کار خود پایان داد.

در این مراسم که با پخش فیلم کوتاه “من رفتم آبادان” یکی از آثار منتخب جشنواره،تعدادی از آثار منتخب هنرمندان شهر و خواندن اشعاری با مضمون دفاع مقدس توسط فاطمه عبدالهی همراه بود، از یدا… عابدی،  جواد علی یار ، احمد صانعی و فاطمه سلیمانی به عنوان پنج فیلمساز و فعال عرصه ی دفاع مقدس شهر تجلیل به عمل آمد.

رادمنش ریئس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی،اکرامیان عضو شورای شهر و مغزی یکی از هنرمندان دیگر سخنرانان این مراسم را تشکیل می دادند که در سخنان خود مواردی مانند ارزش و جایگاه رفیع انجام کار هنری در چنین حوزه هایی،لزوم تقویت و حمایت هر چه بیشتر از هنرمندان ارزشی و ارائه گزارش از سیر برگزاری این جشنواره در نجف آباد را ارائه کردند.

لازم به ذکر است که تقدیر از عوامل اجرایی این جشنواره دیگر بخش مراسم اختتامیه را تشکیل میداد.

منبع خبر: najafabadnews.ir