پایان رقابت های کاراته قهرمانی کشور به میزبانی نجف آباد
پایان رقابت های کاراته قهرمانی کشور به میزبانی نجف آباد

تهران قهرمان مسابقات کاراته سبک‌های آزاد کشور شد. سیزدهمین دوره این مسابقات که با عنوان جام فجر و شعار لبیک یا رسول الله با شرکت ۲۵۰ رزمی کار از ۳۰ استان به میزبانی مجموعه شیخ بهایی نجف آباد برگزار شد . در این پیکارها تیم تهران بر سکوی نخست ایستاد ، تیم تاکسیرانی مرودشت نایب […]

تهران قهرمان مسابقات کاراته سبک‌های آزاد کشور شد.
سیزدهمین دوره این مسابقات که با عنوان جام فجر و شعار لبیک یا رسول الله با شرکت ۲۵۰ رزمی کار از ۳۰ استان به میزبانی مجموعه شیخ بهایی نجف آباد برگزار شد .
در این پیکارها تیم تهران بر سکوی نخست ایستاد ، تیم تاکسیرانی مرودشت نایب قهرمان شد و تیمهای اصفهان و مازندارن بطور مشترک مقام سوم را از آن خود کردند.
در بخش انفرادی کاتای این رقابتها هم سامان مرادی و عبدالله نیک بختی از تاکسرانی مرودشت اول و دوم ومحمد داوود عزیزی ازتاکسرانی مرودشت و بهنام محمد خانی ازکرمان بطور مشترک سوم شدند.
دربخش انفرادی کومیته نیز در وزن منفی۶۰ کیلوگرم محمد آقا محمدی و یوسف رسولی از تهران اول و دوم شدند ومنصور محمدی از البرز و امید عبادی از خوزستان به طور مشترک سوم شدند .
در وزن منفی۷۰ کیلوگرم شهرام شیروانی از تاکسیرانی مرودشت ، بهزاد خضری از خراسان رضوی عناوین اول ودوم را بدست آوردند و مجید حق شناس و محمد سلطانی از اصفهان بطور مشترک جایگاه سوم را از آن خود کردند.
در وزن منفی۸۰ کیلوگرم مهرداد رمضانی و اصغر جباری از تهران بر سکوهای اول و دوم ایستادند و محمدرضا رزمی و فرشاد امیری از تهران عنوان سومی را به خود اختصاص دادند.
در وزن منفی۹۰ کیلوگرم فرشاد شاه یاری از لرستان و هادی قربانی ازمازندران اول و دوم شدند و محمد رحیم زاده از تهران ومجتبی دژپسند از مازندران مشترکا مقام سوم را بدست آوردند .
در وزن بعلاوه ۹۰کیلوگرم ابوذر طالقان غفاری از مازندران و علی اورعی از خراسان رضوی اول و دوم شدند و سجاد مهاجری ازخراسان رضوی ومجید محمودی از مازندران به طور مشترک مقام سوم را از آن خود کردند.
کلاس استاژ داوران سبکهای آزاد کشور نیز در طول این مسابقات ۳ روزه برگزار و در حاشیه رقابتها از استاد حاج مصطفی سلطانی بنیانگذار کاراته اصفهان نیز تجلیل شد .
برترینهای این رقابتها به اردوی آماده سازی تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی ژاپن راه یافتند.