پخش مستند های فیلم ساز نجف آبادی از شبکه مستند
پخش مستند های فیلم ساز نجف آبادی از شبکه مستند

شبکه مستند سیما در این هفته، از ۲ تا ۷ تیرماه، فیلم‌هایی از “سعید پوراسماعیلی” یکی از هنرمندان نجف آبادی را با محوریت شهر تهران ،پخش و سپس نقد و بررسی خواهد کرد. به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران شبکه مستند سیما در این هفته، از ۲ تا ۷ تیر ماه،  فیلم‌هایی از “سعید […]

شبکه مستند سیما در این هفته، از ۲ تا ۷ تیرماه، فیلم‌هایی از “سعید پوراسماعیلی” یکی از هنرمندان نجف آبادی را با محوریت شهر تهران ،پخش و سپس نقد و بررسی خواهد کرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران شبکه مستند سیما در این هفته، از ۲ تا ۷ تیر ماه،  فیلم‌هایی از “سعید پوراسماعیلی” را  با محوریت شهر تهران ،پخش و سپس نقد و بررسی خواهد کرد.

این مجموعه که هر شب ساعت ۲۳ به پخش و نقد فیلم های سینمای مستند و آثار شاخص مستندسازان ایران می پردازد ، در این هفته آثاری از این مستندساز پخش می کند و این آثار با حضور سعید قطبی زاده ، مجری- کارشناس ، نقد و بررسی خواهد شد.

طبق برنامه هر شب این آثار از این مستندسازان پخش و سپس نقد خواهد شد. به این ترتیب که شنبه ۳۱ خرداد ماه ، مستند « تهران شهری که بود » ، یکشنبه اول تیر ماه « تهران روزگار ما» ، دوشنبه ۲ تیر ماه «پایتخت حاکمان پدر سالار » ، سه شنبه ۳ تیرماه « پایتخت مردم سالار » و چهارشنبه ۴ تیرماه « در اندوه شهر بی خاطره و بی رویا » از سعید پوراسماعیلی به روی آنتن شبکه مستند خواهند رفت.

سعید پوراسماعیلی که هم اکنون معاون فرهنگی و آموزشی سینمای جوان است از سال ۱۳۷۰ تا ۱۳۷۶ سرپرست انجمن سینمای جوان نجف آباد بود و سپس سال ها در دفاتر مختلف انجمن سینمای جوان به عنوان مدرس حضور داشته است. وی همچنین چندی است در دانشگاه دروس تخصصی رشته فیلمسازی را تدریس می کند. . از فعالیت های سعید پوراسماعیلی می توان به عضویت در هیات مدیره انجمن فیلم کوتاه خانه سینما به مدت ۸ سال و عضویت در کانون فیلمبرداران خانه سینما اشاره کرد.
همچنین سالهاست پوراسماعیلی در زمینه ساخت مستند ، فیلم داستانی و مجموعه مستند فعالیت دارد.

«شبهای مستند» به تهیه کنندگی  بابک میزانی از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۳ از شبکه مستند پخش می شود.