پوست کنی «سگی» در نجف آباد+ تصویر
پوست کنی «سگی» در نجف آباد+ تصویر

ایسنا:صبح روز دوشنبه  ۲۱ فروردین ماه-پسر بچه ای ۸ ساله ساکن حاشیه شهر امیر آباد نجف آباد مورد حمله یک سگ قرار گرفت که متاسفانه این حمله منجر به پارگی و جداشدن پوست ناحیه سر این پسر بچه شد. او حالا در وضعیت جسمانی مناسب به سر می‌برد در انتظار نتیجه عمل پیوند پوست سر خود […]

ایسنا:صبح روز دوشنبه  ۲۱ فروردین ماه-پسر بچه ای ۸ ساله ساکن حاشیه شهر امیر آباد نجف آباد مورد حمله یک سگ قرار گرفت که متاسفانه این حمله منجر به پارگی و جداشدن پوست ناحیه سر این پسر بچه شد.

او حالا در وضعیت جسمانی مناسب به سر می‌برد در انتظار نتیجه عمل پیوند پوست سر خود است.

سالهاست که طرح زنده‌گیری سگ‌های ولگرد بر اساس مفاد بند ۱۵ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها با هدف جلوگیری از شیوع امراض مسری و انسانی و حیوانی و جمع آوری حیوانات بلاصاحب و دفع انسانی حیوانات مریض، مزاحم و ولگرد بر عهده شهرداری‌ها گذاشته شده است، اما اجرای این طرح هزینه‌های زیادی را در بر دارد و موجب شده که برخی از شهرداری‌ها در اجرای کامل ناکام بمانند.

یکی از شهروندان می گوید: دوستان ومسئولانی که با عنوان حمایت از حیوانات ولگرد و خیابانی در برابر کنترل و روند جمعیت این حیوانات جبهه می‌گیرند وحمایت میکنند، با خود فکر کنند اگر فرزند یا عزیزان خودشان دچار این واقعه دردناک شده بودند چه احساسی داشتند؟