کشف۶۱۲ سکه تقلبی از چوپان دروغگوی نجف آباد
کشف۶۱۲ سکه تقلبی از چوپان دروغگوی نجف آباد

فرمانده انتظامی شهرستان “نجف آباد ” از دستگیری دو کلاهبردار که با ارسال پیامک اغفال کننده و فروش سکه های تقلبی از شهروندان کلاهبرداری می کردند خبر داد. به گزارش خبرگزاری آریا،سرهنگ”علی جعفری نژاد” فرمانده انتظامی شهرستان “نجف آباد” گفت : پس از دریافت شکایتی با موضوع کلاهبرداری به روش فروش سکه های تقلبی از […]

فرمانده انتظامی شهرستان “نجف آباد ” از دستگیری دو کلاهبردار که با ارسال پیامک اغفال کننده و فروش سکه های تقلبی از شهروندان کلاهبرداری می کردند خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا،سرهنگ”علی جعفری نژاد” فرمانده انتظامی شهرستان “نجف آباد” گفت : پس از دریافت شکایتی با موضوع کلاهبرداری به روش فروش سکه های تقلبی از طریق ارسال پیامک اغفال کننده رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت .
وی افزود: با بررسی موضوع مشخص شد افرادی کلاهبردار با این مضمون که “من چوپانی هستم مقداری سکه زیرخاکی پیدا کرده ام نذر کرده ام شماره شما درآمده اینها رزق و روزی زن و بچه های من و شماست ” شهروندان را فریب می دادند.
این مقام انتظامی ادامه داد: این افراد کلاهبردار برای انجام اقدامات مجرمانه و فروش سکه های تقلبی تحت عنوان سکه های زیرخاکی و اصلی ، قرارهایی را با مالباختگان گذاشته و پس از دریافت وجوه کلان و تحویل دادن سکه های تقلبی به مالباختگان از محل متواری می شدند.
سرهنگ جعفری نژاد اظهار داشت : ماموران با انجام یکسری کارهای تخصصی موفق شدند دو فرد کلاهبردار را که افرادی غیر بومی بودند شناسایی و دستگیر کنند .
این مقام انتظامی ضمن اشاره به کشف ۶۱۲ عدد سکه تقلبی از مخفیگاه این افراد بیان داشت : در این خصوص پرونده تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد در پایان تاکید کرد :خرید و فروش اشیای عتیقه جرم است و به شهروندان توصیه می کنیم فریب افراد شیادی که اقدام به فروش این گونه اجناس می کنند نخورده و در صورت تماس چنین افرادی با آنها سریعاً موضوع را با پلیس در میان بگذارند.