چک بی محل گیتی پسند برای خانواده “شکرانه”
چک بی محل گیتی پسند برای خانواده “شکرانه”

رییس هیئت فوتبال استان اصفهان با اشاره به تغییرات مدیریتی در باشگاه گیتی پسند، گفت: امیدوارم جنتی، مدیرعامل جدید باشگاه گیتی پسند مشکل خانواده مرحوم شکرانه را حل کند. علی اکبر ابرقویی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اصفهان، با اشاره به اینکه ۲ سال پیش هیئت فوتبال مبلغی را به […]

رییس هیئت فوتبال استان اصفهان با اشاره به تغییرات مدیریتی در باشگاه گیتی پسند، گفت: امیدوارم جنتی، مدیرعامل جدید باشگاه گیتی پسند مشکل خانواده مرحوم شکرانه را حل کند.
علی اکبر ابرقویی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اصفهان، با اشاره به اینکه ۲ سال پیش هیئت فوتبال مبلغی را به خانواده مرحوم شکرانه پرداخت کرد، اظهار کرد: سال گذشته دبیر هیئت فوتبال سفری را به نجف‌آباد داشت که در آنجا خانواده مرحوم شکرانه از پرداخت نشدن ۲ فقره چکشان صحبت‌هایی را مطرح کردند.
وی بابیان اینکه هیئت فوتبال در این خصوص پیگیری‌هایی را انجام داد، افزود: بعد از این قضایا اطلاعی نداشتیم و در نهایت از رسانه‌ها متوجه شدیم که هنوز این مبلغ پرداخت نشده است.
ابرقویی نژاد با اشاره به تغییرات مدیریتی در باشگاه گیتی پسند، اضافه کرد: امیدوارم جنتی- مدیرعامل جدید این باشگاه مشکل خانواده مرحوم شکرانه را هرچه سریع‌تر حل کند.
به گزارش ایسنا؛ چند روز قبل از فوت مرحوم شکرانه باشگاه گیتی پسند با کمک اداره کل ورزش و جوانان و هیئت فوتبال نجف‌آباد بازی دوستانه‌ای را ترتیب دادند که پس از آن مبلغی را طی ۲ فقره چک به مرحوم شکرانه  برای تقدیر از این داور بین‌المللی داده شد، اما امروز پس از گذشت ۲ سال علی‌رغم پیگیری‌های خانواده‌اش  هنوز این مبلغ پرداخت نشده است.