کاندیداهای انتخابات نجف آباد،تیران و کرون چقدر خرج کرده اند؟
کاندیداهای انتخابات نجف آباد،تیران و کرون چقدر خرج کرده اند؟

در راستای شفاف سازی وضعیت دخل و خرج کاندیداهای حاضر در صحنه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوز ه انتخابیه نجف آباد،تیران و کرون،پایگاه خبری نجف آباد نیوز اعلام می کند آماده است تا در مصاحبه ای اختصاصی( با نامزدهایی که اعلام آمادگی کنند) نحوه تامین و میزان هزینه هر کدام از این افراد […]

در راستای شفاف سازی وضعیت دخل و خرج کاندیداهای حاضر در صحنه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوز ه انتخابیه نجف آباد،تیران و کرون،پایگاه خبری نجف آباد نیوز اعلام می کند آماده است تا در مصاحبه ای اختصاصی( با نامزدهایی که اعلام آمادگی کنند) نحوه تامین و میزان هزینه هر کدام از این افراد در دوران انتخابات را برای مخاطبین منعکس کند.

در این مصاحبه هر کدام از نامزدها می توانند در کنار تشریح منبع هزینه کرد خود در زمان تبلیغات،میزان دقیق آن را هم برای مردم مشخص کنند.

لازم به ذکر است کاندیداهایی که داوطلب چنین شفاف سازی باشند می توانند حداکثر تا ۱۶ اسفند ماه سال جاری با شماره تلفن ۰۹۱۳۴۳۱۱۷۸۳ (یکی از خبرنگاران نجف آباد نیوز) تماس گرفته و برای مصاحبه مذکور هماهنگی های لازم را انجام دهند.

فایل صوتی و گزارش تصویری این مصاحبه ها نیز در قالب یک گزارش کامل و یا چندین گزارش جداگانه از طریق پایگاه اطلاع رسانی و کانال تلگرامی نجف آباد نیوز،در اولین فرصت به اطلاع مردم خواهد رسید.