کسب ۴ مدال طلا توسط پژوهشگر  نجف آبادی در نمایشگاه بین‌المللی خلاقیت
کسب ۴ مدال طلا توسط پژوهشگر  نجف آبادی در نمایشگاه بین‌المللی خلاقیت

یک پژوهشگر  نجف آبادی در هفتمین کنفرانس بین‌المللی خلاقیت و نوآوری در کشور رومانی توانست ۴ دیپلم و مدال طلای این نمایشگاه را از آن خود کند. محمد شفیعی استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی EURO INVENT خلاقیت و نوآوری ۲۰۱۵ توانست چهار مدال طلای این جشنواره را از آن خود کند. […]

یک پژوهشگر  نجف آبادی در هفتمین کنفرانس بین‌المللی خلاقیت و نوآوری در کشور رومانی توانست ۴ دیپلم و مدال طلای این نمایشگاه را از آن خود کند.

محمد شفیعی استاد دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد در هفتمین نمایشگاه بین‌المللی EURO INVENT خلاقیت و نوآوری ۲۰۱۵ توانست چهار مدال طلای این جشنواره را از آن خود کند.

وی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه نجف‌آباد است و در سوابق پیشین این دانشمند ایرانی کسب ۱۲ مدال طلا، چهار نقره و یک برنز، ارائه بیش از ۷۰ مقاله علمی پژوهشی چاپ شده در ژورنال‌های معتبر و همایش‌های بین‌المللی دیده می‌شود.

همچنین فعالیت‌های حوزه آموزش پژوهش‌محوری دانش‌آموزان قبل از ورود به دانشگاه که توسط محمد شفیعی انجام پذیرفته، در خور توجه محافل علمی داخلی و بین‌المللی قرار گرفته و جایزه ویژه دریافت کرده است.

این نمایشگاه از ۲۴ لغایت ۲۶ اردیبهشت‌ماه سال جاری در شهر یاش کشور رومانی برگزار و بیش از ۴۵۰ طرح اختراع و نوآوری ارائه شد.

موضوع این چهار طرح در مورد نانو مواد جاذب آلاینده‌های ایجاد شده از ضدعفونی آب توسط کلر در بخش تصفیه‌خانه شهری و خانگی و همچنین اختراعی جدید در بخش آبکاری بوده است.

همچنین طرح آموزش پژوهش‌محوری با کاهش ۱۵ سال سن پژوهشگر شدن از این پژوهشگر رتبه برتر و مدال طلا گرفت، شفیعی پیش از این نیز رتبه‌های ممتاز دیگری در آسیا و اروپا کسب کرده است.

به گزارش فارس، بیش از ۱۵ طرح موفق از ایران در این نمایشگاه اروپایی شرکت کرده که از طرح‌های ایرانی و غرفه‌های شرکت‌کننده در این نمایشگاه، اختراع جالب توجه، نیز توانست به برتری دست یابد و مدال طلا اخذ کند.

شایان ذکر است این نمایشگاه تخصصی، سالانه به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود و دانشگاه‌های برجسته اروپایی و آسیایی و برخی از شرکت‌های معتبر جهانی از جمله برگزارکنندگان این همایش هستند.

منبع:خبرگزاری فارس