یادمان شهدا نجف آباد، ۸۰۰ خادم افتخاری دارد
یادمان شهدا نجف آباد، ۸۰۰ خادم افتخاری دارد
حوزه: عضو هیات مدیره یادمان شهدای نجف آباد گفت: بیش از ۸۰۰ نفر خادم افتخاری در 21 شیفت،  مشغول  خدمت شبانه روزی به زائرین شهدا در یادمان شهدای نجف آباد هستند که در بین آن ها نزدیک به یکصد طلبه نیز دیده می شود.

یادمان شهدا نجف آباد، ۸۰۰ خادم افتخاری دارد

حوزه: عضو هیات مدیره یادمان شهدای نجف آباد گفت: بیش از ۸۰۰ نفر خادم افتخاری در ۲۱ شیفت،  مشغول  خدمت شبانه روزی به زائرین شهدا در یادمان شهدای نجف آباد هستند که در بین آن ها نزدیک به یکصد طلبه نیز دیده می شود.

ابراهیم ولایتی افزود: یکی از شیفت ها به صورت کامل در اختیار طلاب حوزه علمیه است و بقیه این افراد نیز در سطح دیگر شیفت های کاری مشغول فعالیت هستند.

ولایتی ادامه داد: برپای نماز جماعت، روایت گری در طول ۲۴ ساعت شبانه روز، استقبال و پذیرایی از زائرین به صورت ۲۴ ساعته، نمایشگاه و فروشگاه کتاب، دعای کمیل و دعای ندبه از جمله برنامه‌های یادمان می باشد.

وی خاطر نشان کرد: خواندن ۱۷ رکعت نماز قضا در شب های دوشنبه هر هفته، ترویج فرهنگ نهج البلاغه خوانی با خطاطی رایگان حکمت های نهج البلاغه در عصرهای پنجشنبه و جمعه همچنین شب های جمعه و شنبه در محل یادمان شهدای نجف آباد انجام می شود.

ولایتی در خصوص ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان در یادمان شهدای نجف آباد، افزود: برنامه مشاوره، پاسخگویی به مسائل شرعی و برپایی مهدکودک  توسط طلاب از یک ساعت به اذان مغرب تا اذان مغرب و از ساعت ۲۱ الی ۲۳ در ماه مبارک رمضان، پخش صوت در جوار شهدا، خواندن دعای ابوحمزه در شب های جمعه و شنبه، ویژه برنامه شب های قدر از ساعت ۱۱ تا یک و نیم ساعت قبل از اذان  صبح از جمله برنامه های یادمان در ماه مبارک رمضان است.

وی در خصوص گروه هایی که از استان های دیگر جهت زیارت یادمان شهدای نجف آباد به یادمان مراجعه می کنند، افزود: تمامی گروه ها می توانند با هماهنگی قبلی از طریق شماره تلفن ۰۳۱۴۲۷۲۷۲۸۲ در یادمان حضور یافته و از خدماتی مانند اسکان، روایتگری و مداحی  استفاده کنند.

مزار شهید حججی

یادمان شهدای نجف آباد

نجف آباد نیوز