نجف آباد نیوز: کتاب “گنجینه نکات تغذیه” شامل بیش از پانزده هزار نکته تغذیه ای و رژیم درمانی به عنوان مناسب ترین مرجع برای متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد و دکتری رشته علوم تغذیه طی ماههای آینده توسط انتشارات مهر زهرا نجف آباد به بازار نشر عرضه خواهد شد. این کتاب هزار و پنجاه […]

نجف آباد نیوز: کتاب “گنجینه نکات تغذیه” شامل بیش از پانزده هزار نکته تغذیه ای و رژیم درمانی به عنوان مناسب ترین مرجع برای متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد و دکتری رشته علوم تغذیه طی ماههای آینده توسط انتشارات مهر زهرا نجف آباد به بازار نشر عرضه خواهد شد.

این کتاب هزار و پنجاه و شش صفحه ای در قطع وزیری و شمارگان هزار نسخه با قیمت پنجاه هزار تومان در حال حاضر مراحل صحافی خود را می گذراند.

صفحه آرایی این کتاب جامع که با شماره شابک ۸-۰-۹۳۵۶۵-۶۰۰-۹۷۸ در دست انتشار است را امیر سلیمانی مدیر هنری انتشارات مهر زهرا نجف آباد بر عهده دارد.

علی پزشکی نویسنده این کتاب نیز که در حال حاضر به عنوان کارشناس تغذیه و رژیم درمانی مشغول فعالیت است پیش از این در حوزه نشر کتاب جوایزی مانند عنوان دومین کتاب برتر استان در موضوع تاریخچه فرق و مذاهب، رتبه اول جشنواره کتاب سال دانشجویی در آبان  ۸۹، مقام نخست چهارمین جشنواره فرهنگی دانشجویان پزشکی کشور در شهریور ماه سال نود و یک را به خود اختصاص داده است.

تقدیر  شده در همایش خادمان فرهنگ مکتوب و اولین همایش آئین داران حماسه استان اصفهان در تیر ماه سال نود، و رتبه اول نهمین جشنواره دانشجویان نوآور و مبتکر اصفهان در دیماه سال نود از دیگر افتخارات سال های اخیر علی پزشکی به عنوان نویسنده این کتاب به شمار می آید.

کتاب “گنجینه نکات تغذیه” در حال حاضر پس از گذراندن مراحل چاپ خود در چاپخانه بهار آزادی نجف آباد  کار صحافی خود را می گذراند و طی ماههای آینده وارد بازار نشر خواهد شد.