حادثه رانندگی در نجف‌آباد اصفهان، ۲ مرد جوان را به کام مرگ کشید
حادثه رانندگی در نجف‌آباد اصفهان، ۲ مرد جوان را به کام مرگ کشید

خبرگزاری ایمنا: عصر دیروز، تصادف دو دستگاه خودروی سواری پراید و تندر ۹۰ در نجف آباد اصفهان، ۳ نفر را مجروح کرد و ۲ نفر را به کام مرگ کشید. مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار ایمنا گفت: ساعت ۱۷ و ۲۳ دقیقه‌ی روز گذشته ۷ اردیبهشت ماه جاری، دو […]

خبرگزاری ایمنا: عصر دیروز، تصادف دو دستگاه خودروی سواری پراید و تندر ۹۰ در نجف آباد اصفهان، ۳ نفر را مجروح کرد و ۲ نفر را به کام مرگ کشید.
مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار ایمنا گفت: ساعت ۱۷ و ۲۳ دقیقه‌ی روز گذشته ۷ اردیبهشت ماه جاری، دو دستگاه خودروی سواری پراید و تندر ۹۰ در منطقه‌ی مهردشت نجف‌آباد اصفهان به شدت با یکدیگر برخورد کردند که در جریان این حادثه‌ی رانندگی، سه نفر مجروح شدند و دو مرد ۲۰ و ۱۹ ساله نیز در دم جان باختند.

دکتر غفور راستین افزود: پس از اعلام حادثه‌ی مذکور به اتاق فرمان فوریت‌های پزشکی (۱۱۵) سریعا ۲ واحد امدادی از اورژانس پیش‌بیمارستانی و ۲ آمبولانس از درمانگاه‌ روستاهای اشن و دهق در صحنه‌ی تصادف حاضر شدند و مصدومان را که دو خانم ۳۵ و ۲۷ ساله و یک آقای ۷۰ ساله بودند به بیمارستان گلدیس شاهین‌شهر منتقل کردند.
گفتنی است، پلیس راه استان اصفهان علت این حادثه‌ی رانندگی را انحراف به چپ خودروی پراید اعلام کرد.