استاندار و امام جمعه اصفهان ارتحال آیت ا… طاهری را تسلیت گفتند
استاندار و امام جمعه اصفهان ارتحال آیت ا… طاهری را تسلیت گفتند

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان ، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد و دکتر علیرضا ذاکر اصفهانی در پیامی ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله طاهری را به عموم مردم اصفهان تسلیت گفتند. متن پیام بدین شرح می باشد: بسم الله الرحمن الرحیم در آستانه ایام شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع) […]

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری اصفهان ، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد و دکتر علیرضا ذاکر اصفهانی در پیامی ارتحال عالم ربانی حضرت آیت الله طاهری را به عموم مردم اصفهان تسلیت گفتند.

متن پیام بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

در آستانه ایام شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع) خبر ارتحال عالم مجاهد حضرت آیت الله طاهری (طاب ثراه) مایه تأسف و تأثر شد.

این عالم ربانی در طول عمر پر برکت خود به ویژه در دوران مبارزات قبل از انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی و با تقدیم فرزند شهیدش ، حضور قوی و مؤثری در پیشبرد اهداف و آرمان های امام عظیم الشأن ایفا نمودند.

اینجانبان با عرض تسلیت به محضر مقام معظم رهبری، خاندان محترم طاهری، مردم استان اصفهان و عموم علاقمندان ایشان، با گرامیداشت ایام رحلت امام راحل (ره) و یاد و نام شهدای قیام ۱۵ خرداد ، از آحاد مردم بزرگوار و شهیدپرور اصفهان دعوت می نماییم با حضور در مراسم تشیع و بزرگداشت این عالم جلیل القدر ، تجلیل شایسته ای از مقام علمی و جهادی ایشان به عمل آورند.

سید یوسف طباطبایی نژاد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان